Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از خدمات علی لاریجانی در دوران ریاست ۱۲ ساله خود بر مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی از خدمات علی لاریجانی در دوران ریاست ۱۲ ساله خود بر مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر آقای دکتر علی لاریجانی

با سلام و تحیات؛

خدمت صادقانه و بی منت به انقلاب، نظام  و میهن اسلامی؛ راز ماندگاری شخصیت ها در حافظه تاریخی ایران و ایرانی است و گوهر گرانبهای خدمت و حضور توأم با تدبیر و کیاست جنابعالی در سه دوره حساس و متوالی راهبری و مدیریت "خانه ملت" سرمایه ارزشمندی است که نام جنابعالی را در تاریخ این سرزمین یادآور خواهد شد.

بی شک امنیت پایدار و مثال زدنی کشور و مصاف مقتدرانه ملت ایران با تهدیدات متنوع فراروی، که طی ۱۲ سال اخیر همزمان با طوفان حوادث، فتنه ها و جنگ های نیابتی و تروریستی طراحی شده توسط رژیم منفور و تروریستی امریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در غرب آسیا حاصل شده  است، به پشتوانه ارتقای ارکان قدرت بازدارندگی نظام  و قدرت دفاعی حداکثری است که نقش جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در آن برجسته و انکار ناپذیر است.

در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم از همت و تلاش های ارزنده و اقدامات مدبرانه و راهگشای جنابعالی در حمایت "مجلس شورای اسلامی" از حوزه دفاعی و نیروهای مسلح کشور که الزامات رصد دقیق و دائمی تحولات منطقه و آمادگی کامل و همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ماموریت های محوله بویژه در مقابله موفق با تهدیدات متصور را فراهم و تضمین کرده است؛ قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

با تجلیل و تکریم مجاهدت ها و تلاش های خالصانه در جایگاه والای "ریاست مجلس شورای اسلامی" در دوره های هشتم و نهم و دهم؛ دوام توفیق آن برادر گرانمایه در سنگرهای خطیر پیش رو  برای تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند نعیم و کریم مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لاریجانی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس سه شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرد و مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت. 

همچنین اسماعیل هنیه و هیات همراه دیداری با مقام معظم رهبری داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است