Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دارنده مدال طلای جهانی و فاتح قله k2 در خراسان شمالی گفت: منتظر کنترل شیوع ویروس کرونا برای صعود به یکی از قلل در کشور نپال هستم.

حسین بهمنیار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این بود تا در اسفندماه سال گذشته به قله آناپورنا با ارتفاع هشت هزار و 91 متر دومین قله مرتفع دنیا و قله کان چن چونگا با ارتفاع هشت هزار و 586 متر صعود کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی مجوز شورای برون مرزی برای صعود به قله کان چن چونگا نیز صادر شد اما به علت شیوع ویروس کرونا موفق به انجام سفر برای صعود به دو قله مذکور نشدم.

بهمنیار ادامه داد: در حال حاضر منتظر کنترل این ویروس هستم تا بتوان مجوزهای لازم را برای صعود دریافت کنم.

وی بیان کرد: در صدد هستم تا در صورت کنترل این ویروس و اخذ مجوز، در شهریور ماه امسال به یکی از قلل در کشور نپال صعود کنم.

انتهای پیام    

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ویروس کرونا کوهنوردی و کرونا خراسان شمالي برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرز‌های کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می‌شود.

به گزارش برنا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه خلاء‌های مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرز‌های سیستان و بلوچستان با جدیت و دقت بیشتری کنترل می‌شود، گفت: کنترل و پایش مرز‌های کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می‌شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.

وی افزود: در سال گذشته در ۳ مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۴۰ شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.

وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، ۲۱ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و ۲۷ هزار و ۵۷۷ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • این استان ها منتظر باران باشتد
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • خوشحالی جوانان نپال از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد