Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بزرگ ترین سازمان های رسانه ای کشور نیوزیلند تنها به مبلغ یک دلار به مدیر اجرایی اش فروخته شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، بزرگ ترین سازمان رسانه ای کشور نیوزیلند با ۹۰۰ پرسنل و روزنامه نگار حرفه ای بخاطر کشمکش های مدیرانش تنها به مبلغ یک دلار به مدیر اجرایی فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان رسانه ای «Stuff» بسیاری از روزنامه های کشور نیوزیلند و وبسایتی شناخته شده با همین نام را شامل می شود. این رسانه ۹۰۰ پرسنل شامل ۴۰۰ روزنامه نگار دارد.

شرکت بزرگ رسانه ای «Stuff» که خود نیز زیرمجموعه شرکت بزرگ «Nine Entertainment» استرالیا است، پیش از شروع بحران کرونا با چالش شدید مالی مواجه شد و بخش عدمه درآمدی اش که از آگهی تامین می شد به شدت اُفت کرد.

«Nine Entertainment» در بیانیه ای به بورس اوراق بهادار استرالیا گفت: «Stuff» در معامله خرید سهام مدیریتی به «سیناد بوچر» مدیرعامل فروخته می شود که پروسه نقل و انتقل این فروش تا پایان ماه تکمیل خواهد شد.

«هیو مارکس»، مدیر عامل «Nine Entertainment» به عنوان شرکت مادر گفت: ما همیشه گفته ایم که معتقدیم برای شرکت رسانه ای «Stuff» داشتن مالکیت و مدیریت محلی مهم است و عقیده و عزم راسخ ما این است که این بهترین نتیجه برای رقابت و مصرف کنندگان در نیوزیلند است.

بوچر، مدیر اجرایی که این شرکت بزرگ رسانه به قیمت یک دلار به او رسیده گفت: خودم از تعجب شاخ درآوردم. همچنین بعد از این خبر بازخوردهای مثبتی دریافت کردم. الان واقعا احساس سرخوشی و شادمانی، تسکین و غرور را توامان با هم دارم. دو هفته بسیار طاقت فرسا داشتیم تا به این نقطه رسیدیم.

بوچر ۴۹ ساله، فعالیت خود را به عنوان گزارشگر روزنامه در کرایسچرچ آغاز کرد و بعدا  نوآوری های دیجیتالی متعددی برای این شرکت ارائه کرد. وی گفت که هیچ برنامه ای برای تعدیل و کاهش پرسنل و نیز تعطیلی روزنامه ها ندارد هرچند که تغییر مالکیت این شرکت نمی تواند در بحران پیش آمده و مشکلات عدید این شرکت بزرگ و مشکلاتی که دیگر شرکت ها با آن مواجه هستند معجزه کند. بوچر گفت که او به دنبال افزایش درآمدهای خوانندگان آنلاین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دلار واشنگتن نیوزیلند تایمز شرکت بزرگ رسانه ای یک دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • برخوردهای بی‌قاعده
  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • خیانت نستله Nestlé به کودکان با نقض استاندادهای سلامتی
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند