Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: واحدهای در دست احداث در شهرک صنعتی شکوهیه کمبود برق دارند، با تفاهم نامه مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت برق و سازمان برنامه و بودجه به دنبال حل مشکل برق شرکت صنعتی شکوهیه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت استقرار صنایع در استان قم اظهار کرد: سیاست استقرار صنایع در خارج از شهرک‌های صنعتی را در استان نداریم، مگر این که استثنایی وجود داشته باشد یا این که مکانی از گذشته به عنوان قطب صنعتی شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال جهش تولید یکی از مهم ترین نیازمندی‌های بخش صنعت، زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز و زمین است، در شهرک شهاب به زودی واگذاری اراضی صورت می‌گیرد، البته پیش از این هم اراضی به بنکداران در این شهرک واگذار شد که باید این اراضی تعیین تکلیف شود یا ساخت و ساز را شروع کنند یا این اراضی با متقاضیان جدید جایگزین شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به دنبال افزودن زون آی تی در شهرک شهاب هستیم و باید در این زمینه اخذ مصوبه از شورای برنامه ریزی و توسعه استان صورت بگیرد.

سیجانی با اشاره به وضعیت شهرک شکوهیه اظهار کرد: این شهرک یکی از شهرک‌های صنعتی پرتقاضا در استان قم است و برای توسعه شهرک مصوب شد که در خصوص امکان الحاق زمین‌های ستاد اجرایی فرمان امام به شهرک شکوهیه مطالعات لازم توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به دنبال استقرار واحدهای تولیدی در زمینه کفش و دمپایی، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی در طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه هستیم، بخشی از این طرح با کمربندی جدید شهر قم تلاقی داشت و بخشی از طرح آماده واگذاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: چون احتمال تاخیر در بهره برداری از طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه وجود دارد، مجوزهای واحدهای تولید و کفش دمپایی در استان یک سال دیگر تمدید می‌شود، به دنبال راه اندازی زون کفش و دمپایی در طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای در دست احداث در شهرک صنعتی شکوهیه کمبود برق دارند، با تفاهم نامه مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت برق و سازمان برنامه و بودجه طی دو مرحله کوتاه مدت و میان مدت به دنبال حل مشکل برق شرکت صنعتی شکوهیه هستیم.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

کلیدواژه: سیجانی قم ایران صنعت صنایع اقتصاد شهرک صنعتی شکوهیه شهرک های صنعتی توسعه شهرک استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است