Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف 653 میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، علی‌اصغر اصغری به حضور به موقع و عملکرد موثر بازرسان این سازمان در بررسی گزارشات دریافتی و شکایات مطروحه تاکید کرد و حضور بازرسان را عامل بسیار مهم و موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی در سطح بازار عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر اصغری افزود: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت: در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان گرامی مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازرسی‌های به عمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم ایفای تعهدات (ماده 19 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان) شرکت مورد نظر در ارائه خدمات قانونی و به‌موقع بلیط پرواز به مقصد مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 653 میلیون ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر رعایت حقوق شهروندان توسط دفاتر و مراکز خدماتی از تمامی مدیران مربوط خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلف دفتر گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • بازرسان اعماق دریا
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی