Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه در بیست و چهار ساعت گذشته ۵۹ مورد جدید مثبت داشته ایم گفت:از این تعداد  ۵۳ نفر مربوط به آبادان، ۳ نفر خرمشهر و از شادگان ۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 او افزود:به این ترتیب تاکنون در آبادان ۵۱۰ نفر، خرمشهر ۴۱۳ نفر و شادگان ۱۲۹ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۱۰۵۲ نفر می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از این ۵۹ مورد مثبت جدید ۴۲ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۳۹ نفر، خرمشهر یک نفر و شادگان نیز ۲ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند ادامه داد:  بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۵۶۵ نفر می باشند.

سلمان زاده گفت:از کل موارد مثبت ثبت شده ۹۳۵ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند

او افزود: متاسفانه در روز گذشته ۲ مورد مرگ جدیدی داشتیم  که هر دو مورد مربوط به آبادان می باشند بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۴۸ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۱۶ نفر، خرمشهر ۲۹ نفر و شادگان ۳ نفر) می باشند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار بهداشت جهانی ووهان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود

فردا هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته کار و کارگر میز خدمت در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

مدیران ادارات کار، تامین اجتماعی و شهرداری در این میز خدمت حضور خواهند داشت. 

زمان برگزاری میز خدمت پیش از آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر