Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل از افزایش ۱۳ درصدی جابجایی کالا خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۳۲۴ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

او وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل را کاملا عادی و روان دانست و تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته ۲۴ هزارو ۴۰۳ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن الات و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده در ۲ ماه گذشته در استان اردبیل عنوان کرد.

رحمتی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و افزود:بیش از ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در حوزه حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی کالا حمل و نقل محصولات کشاورزی راهداری اردبیل استان اردبیل حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور