Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد مهدی شهریاری روز سه‌شنبه در گفتگوهای جداگانه با فرماندار خوی و مدیریت بحران استانداری بر رسیدگی فوری به خانواده‌های گرفتار در آبگرفتگی در برخی روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای ساکنان روستاهای «ویشلق علیا»، «گوهران» و دیگر مناطق خوی بر اثر بارش باران و سیلاب، دستور داد تا هر چه سریعتر اقدامات لازم برای رفع این مشکل در بخش‌های ذیربط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا بارش باران طی روز گذشته، دوشنبه در آذربایجان‌غربی، منجر به بروز سیل در برخی از مناطق روستایی شهرستان خوی شد.

هشت تیم امدادی هلال‌احمر به ۲ روستای حادثه دیده «ویشلق علیا» و «گوهران» شهرستان خوی اعزام شده و هم‌اکنون در آماده‌باش هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی سیل آذربایجان غربی خوی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه ۸ فروردین در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز - چهارشنبه - پایتخت را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • هشدار زردبارش باران و وزش تندباد در آذربایجان غربی
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان