Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال است ناظم‌الشریعه گفت: قرار است شهریورماه برای برگزاری بازی‌های دوستانه، به تایلند برویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت و گویی در خصوص اردوی تیم ملی در خرداد ماه، اظهار داشت:

با توجه به صدور مجوز برگزاری تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اردوی تیم ملی را از اواسط خردادماه شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو از بازیکنان جوان و کسانی که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند دعوت می‌کنیم و سطح فنی‌ آن‌ها را می‌سنجیم. بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون نیز بعد از به پایان رسیدن فینال لیگ برتر به تیم ملی دعوت می‌شوند.

ناظم‌الشریعه ادامه داد:

از تمام بازیکنان و نفراتی که قرار است در این اردو حضور پیدا کنند تست کرونا گرفته می‌شود. اردو تیم ملی با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار می‌شود و امیدواریم مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

ناظم‌الشریعه در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال بیان داشت:

کمیته فوتسال مسابقاتی در تایلند تدارک دیده است. این بازی‌ها در شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ملی اسپانیا نیز در آن حضور دارد. همچنین به دنبال این هستیم که بازی‌های بیشتری جهت آماده‌سازی تیم ملی تدارک ببینیم اما باید در ابتدا تاریخ جدید رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال سرمربی تیم ملی فوتسال سیدمحمد ناظم الشریعه ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال برای بازی با بحرین