Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم گفت: سپاه و بسیج با نظارت بر توزیع محصولات در زمینه ساخت و بهره برداری کارگاه‌های زود بازده تولیدی در مناطق روستایی حمایت می‌کند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مهدی کبیری‌پور در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: حمایت از قشر کارگر و افزایش حقوق و مزایای این قشر باید با در نظر گرفتن حقوق کارفرمایان صورت بگیرد تا متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت خرید کالای داخلی افزود: باید کالای ایرانی همه ویژگی‌های استاندارد را داشته باشد تا خریدار در بازار با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مرغوب و بسته‌بندی متعارف محصول تولید ملی، کمتر به سمت محصولات مشابه خارجی برود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم حمایت از مشاغل خانگی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: برخی از محصولات را می‌توان در منزل یا کارگاه‌های کوچک تولید و با مشارکت کارخانه‌ها با نظارت‌های لازم به عنوان برند در بازار عرضه کرد.

نخستین کارگاه آموزشی و تولیدی صنایع دستی بانوان راه‌اندازی شدکمک 800 میلیاردی خیران به هلال احمر برای مقابله با کرونا/ برپایی 884 کارگاه تولید ماسک و گان توسط داوطلبان

کبیری پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید گفت: با تلاش مجلس، دولت، نهاد‌های انقلابی و همکاری مردم و با کاهش هزینه‌های تولید و همچنین حذف هزینه‌های جانبی و غیر منطقی می‌توان گام موثری در تحقق جهش تولید برداشت.

وی ادامه داد: برای حمایت از کالای تولید داخلی می‌توان با واردات هوشمند و یا جلوگیری از واردات محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند، تولید کننده را مشتاق به پیشرفت در عرصه تولید کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم بیان کرد: مجلس باید با افزایش نظارت بر شبکه‌های توزیع مواد اولیه و حذف واسطه‌ها و همچنین کاهش قیمت مواد اولیه و ملزومات تولید کنندگان، مواد لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا قیمت تمام شده محصول برای تولید کننده کاهش پیدا کند و به دنبال آن تولید افزایش یابد.

کبیری پور خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج باید با نظارت بر توزیع محصولات و کمک به ساخت و بهره برداری کارگاه‌های زود بازده تولیدی در مناطق روستایی با حداقل قیمت تکمیل کننده زنجیره تولید باشد.

انتهای پیام/452/ی

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • نظارت بر کیفیت محصولات با سامانه هوش مصنوعی
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته