Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@18:10:14 GMT

شرایط مالی بد دلیل شهرخودرو برای لغو لیگ ؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۸۱۶

شرایط مالی بد دلیل شهرخودرو برای لغو لیگ ؟

تعدادی از بازیکنان شهرخودرو چک‌های دریافتی‌شان از این باشگاه برگشت خورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه شهرخودرو از جمله باشگاه‌هایی است که به طور رسمی از وزارت ورزش و جوانان خواهان تعطیلی ادامه مسابقات لیگ برتر شده است. این در حالی است که این تیم مشهدی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و در شرایط فعلی در جدول رقابت‌های لیگ موقعیت نسبتاً خوبی برای کسب سهمیه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این مسئله طبیعی است که اهالی فوتبال نسبت به موضع تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر متعجب شوند. اگرچه بازیکنان و برخی مربیان شهر خودرو چندان هم بدشان نمی‌آید لیگ ادامه پیدا کند و موضع اشاره شده در واقع نظر فرهاد حمیداوی است.

واقعیت امر این است که باشگاه شهرخودرو از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست و بازیکنان و مربیان این تیم چند ماهی است که دریافتی از باشگاه نداشته‌اند. در این میان چند بازیکن شاخص شهر خودرو چک‌های برگشتی از اواخر سال قبل و سال جاری در دست دارند و از نقد نشدن آنها نیز حسابی شاکی هستند.

با شرایط موجود طبیعی است که مالک شهر خودرو از تعطیلی لیگ به شدت استقبال کند، چرا که این مسئله حداقل این حسن را برای او خواهد داشت که ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان و مربیان تیمش را پرداخت نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو لیگ برتر شهرخودرو لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین

به گزارش ورزش سه، همیشه در ورزش فوتبال، سن ۳۰ سالگی ک بازه مهم برای بازیکنان به شمار می‌آید و اصطلاحا، بازیکنان در این سن به بلوغ تاکتیکی و فکری می‌رسند و با پختگی کافی خودشان را برای گذراندن پیک دوران فوتبالی آماده می‌کنند.
در شرایط کنونی اگر بخواهیم نگاهی به وضعیت گران‌ترین بازیکنان بالای ۳۰ سال داشته باشیم، باید به نام‌های متفاوتی اشاره کنیم. سایت ترانسفر مارکت که منبع ارزش گذاری بازیکنان به شمار می‌آید، اکنون این کار را انجام داده و لیستی از بازیکنان ارزشمند بالای ۳۰ سال تهیه کرده است.

هری کین ۱۱۰ میلیون یورو
مهاجم ۳۰ ساله و انگلیسی بایرن مونیخ، علی رغم اینکه همچنان با انتقالش از تاتنهام از لمس جام‌های فلزی بازمانده اما از نگاه این سایت آماری، در بهترین شرایط ممکن قرار دارد که البته گل‌های پرشمار او برای باوارایی‌ها عاملی است که او را به این سطح از کیفیت می‌رساند.

محمد صلاح ۶۵ میلیون یورو
اختلاف این دو نفر بسیار زیاد است و احتمالاً این مسیر در ادامه دوران حرفه‌ای کین و صلاح ادامه دار باشد. در واقع صلاح همچنان تکلیفش در لیورپول مشخص نیست و می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۴ تصمیم‌گیری کند

.

کوین دیبروینه ۶۰ میلیون یورو
هافک بلژیکی منچستر سیتی در سن ۳۲ سالگی به ارزش ۶۰ میلیون یورو رسیده و این کهنه کار بلژیکی با مهاجم مصری لیورپول اختلاف ۵ میلیون یورویی دارد.

سون هیونگ مین ۵۰ میلیون یورو
برای پیدا کردن نفر بعدی باز هم باید در لیگ برتر انگلستان به دنبال یک اسم باشیم؛ اسمی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نتوانست فروغ چندانی داشته باشد اما کاری کرده که هواداران تاتنهام اگرچه جدایی هری کین را پذیرفته‌اند اما خداحافظی با سون برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

نیمار ۴۵ میلیون یورو
وینگر برزیلی الهلال عربستان که در این فصل او را اغلب در بیمارستان یا مراکز تفریحی دیده‌ایم، با ۴۵ میلیون یورو رتبه پنجم این لیست را به خود اختصاص داده تا لیگ عربستان در بین ۵ بازیکن ارزشمند بالای ۳۰ سال فوتبال جهان، یک نماینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • لقب دادن به بازیکنان فوتبال توسط جواد خیابانی / فیلم
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • ورود هوش مصنوعی به بازی فوتبال
  • (ویدئو) غافلگیری بازیکنان فوتبال از حملات موشکی
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین