Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه شناس مهابادی، جوان ۳۲ ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ برزو تجاری، فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد اقدام به خودکشی در سد مهاباد، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طالقانی در معیت کارشناس مشاوره معاونت اجتماعی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: علی رغم اینکه جوان ۳۲ ساله قصد داشت خود را در آب غرق کند، اما با اقدام به موقع پلیس مشاوره که با استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی و صحبت‌های روانشناختی وی را منصرف و به صبر و بردباری دعوت کرده و در خصوص راه حل‌های رفع مشکلات پیش روی با او به گفتگو پرداخت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با بیان اینکه ماموران پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمت گزاری به مردم هستند اظهار داشت: آشنایی به فنون سخنوری و نحوه گفتگو و ایجاد ارتباط با شهروندان همواره مورد تاکید فرماندهان و مسولان پلیس بوده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان خودکشی پلیس اخبار حوادث خودکشی نجات عکس مرگ حتمی پلیس جوان عکس فیلم دختر ایران قتل مرد ویدیو بازیگر ریحانه پارسا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق با ۱۵ فقره سرقت در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدپور فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغات در این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و با اقدامات فنی او را دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغات و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد، ادامه داد: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

برخورد پراید با هایما، یک کشته و ۵ مجروح بر جای گذاشت 

رئیس پلیس راه شمال استان فارس از برخورد سواری پراید با خودرو هایما خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، یک نفر کشته و ۵ تن نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی سپیدان، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو پراید با ۴ سرنشین به علت انحراف به چپ با سواری هایما با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اظهار کرد: بر اثر این سانحه، یک نفر از سرنشینان پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۵ نفر دیگر از سرنشینان هر ۲ خودرو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دهقانی از رانندگان درخواست کرد رعایت مقررات و حفظ سرعت مطمئنه را همواره در دستور کار خود قرار داده تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

کشف سوخت قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه نیا فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی پاسارگاد در جهت اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر آن‌ها را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی به عمل آمده یک هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله سوخت را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده روانه دادسرا شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان