Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) از علی لاریجانی به دلیل حمایت قوه مقننه در پشتیبانی و کمک به حل مسائل و مشکلات نیروهای مسلح به ویژه محور مقاومت تقدیر و سپاسگزاری کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) امروز (سه‌شنبه) در جلسه با فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح ضمن بررسی تهدیدات پیش رو، با نظر به ضرورت ارتقاء قدرت دفاعی-بازدارنده جمهوری اسلامی، از طریق تامین نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح، برای رویارویی با تهدیدات نظامی-امنیتی، از نقش برجسته و تعیین کننده علی لاریجانی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در ادوار سه گانه تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) از لاریجانی به دلیل حمایت قوه مقننه در پشتیبانی و کمک به حل مسائل و مشکلات نیرو‌های مسلح به ویژه محور مقاومت تقدیر و سپاسگزاری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر رشید قرارگاه خاتم الانبیا علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، نیروهای مسلح ما طی ۳ روز گذشته، ۶ عملیات در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

وی درباره جزئیات این عملیات‌ها با بیان اینکه ۲ ناو آمریکایی «MAERSK SARATOGA» و «APL DETROIT» در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفته شدند،افزود: کشتی انگلیسی «HUANG PU» در دریای سرخ و کشتی «PRETTY LADY» در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی هوایی یمن نیز عملیات نظامی منحصر به فردی را با هدف قرار دادن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد و نیروی موشکی نیز اهداف اسرائیل را در «ام الرشراش» در جنوب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

یحیی سریع از هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر در این عملیات‌ها با دقت بالا خبر داد و عنوان مرد: نیروهای مسلح کشورمان تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

به گزارش ایمنا، ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتی‌رانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

کد خبر 739465

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی