Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ بررسی تازه‌ترین آپارتمان‌های نوساز فایل‌شده نزد بنگاه‌ها نشان می‌دهد واحدهای کلیدنخورده فروشی در محله‌های مصرفی و ارزان‌قیمت کمیاب و حتی در برخی از محله‌ها نایاب است. اما در مقابل یک گروه از سازنده‌ها که در مناطق برخوردار و گران‌تر تهران فعالیت کرده و پروژه‌های تکمیل‌شده دارند، مایل به فروش یک یا دو واحد از سهم خود در بازار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمایل در محله‌های لوکس مناطق یک تا سه و محله‌هایی نظیر سهروردی در منطقه هفت که قیمت آپارتمان نوساز در آنها مترمربعی ۳۰ میلیون تومان به بالا است، قدری بیشتر از محله‌های مصرفی نیمه شمالی شهر است. به نظر می‌رسد سازنده‌های فعال در مناطق لوکس و نسبتا لوکس برای خرید زمین یا اخذ جواز ساخت به نقدینگی نیاز دارند که در بازاری که عموما از فروش امتناع می‌شوند حاضر به عرضه واحدهای تکمیل‌شده خود هستند. اما در مقابل نامشخص بودن آینده بازار ملک سبب شده برخی از سازنده‌های مناطق مصرفی و متوسط رو به پایین تهران، فعلا از شروع پروژه جدید منصرف شوند؛ موضوعی که هم تحقیقات میدانی و هم آمار کاهشی صدور پروانه ساختمانی نیز آن را تایید می‌کند.

دسترسی به قیمت برای متقاضیان خرید ملک در حال‌حاضر صرفا از طریق تماس تلفنی با آگهی‌دهنده‌های ملکی یا مراجعه حضوری به بنگاه‌ها میسر است و موتورهای جست‌وجو قیمت املاک را منتشر نمی‌کنند. در عین حال «دنیای‌اقتصاد» از طریق تماس با آگهی‌ها در جریان قیمت تعدادی از آپارتمان‌های نوساز فروشی قرار گرفته که در جدول زیر منتشر شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن بازار مسکن آپارتمان نوساز مسکن اجاره ای مسکن 35 متری محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق تگرگ خواهیم بود. بیشینه بارش‌ها در استا‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود. فردا در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش رخ خواهد داد. امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان مواج و طوفانی و فردانیز شرق دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • قیمت نفت کاهش یافت