Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به قاچاقچیان کالا و سوخت که نظام اقتصادی کشور را به چالش می‌کشند، هشدار می‌دهیم که در صورت تداوم این راه، شناورهای‌ حامل قاچاق را با خارج کردن خدمه آن به آتش می‌کشیم.

سردار علیرضا تنگسیری در بازدید از کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در روزهای اخیر در پیرامون جزیره قشم در خلیج فارس اظهار کرد: قاچاقچیان با وارد کردن کالاهایی که نمونه داخلی آنها در کشور در حال تولید است، به نظام اقتصادی کشور ضربه وارد کرده و موجب تعطیلی کارخانجات ما و واحدهای تولیدی داخلی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای ما قابل قبول نیست که جوانان ما از ناحیه قاچاق بیکار شوند و ارز کشور برای قاچاق کالا از کشور خارج شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر این که پیام ما به قاچاقچیان آن است که با آنها شوخی نداریم و مبارزه ما در این زمینه جدی‌تر از هر زمان دیگری است، افزود: قاچاقچان اگر مجددا بخواهند دست به قاچاق بزنند، خدمه شناورها را بیرون می‌کشیم و شناورهای آنان را با کل کالاهایشان در دریا آتش خواهیم زد.

سردار تنگسیری با اشاره به حمایت برخی از مسؤولان کشورهای همسایه از قاچاق کالا به کشورمان، تصریح کرد: مبارزه با صید ترال، مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با قاچاق سوخت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی دریایی سپاه با جدیت پیگیری خواهیم کرد و دشمنانی یک مبارزه سیاسی و اقتصادی را با موضوع قاچاق با ما شروع کرده‌اند، بدانند عزم ما در برخورد با قاچاق جزم است و اجازه نخواهیم داد که قاچاق، ریشه‌های اقتصاد کشور را مورد ضربه قرار دهد.

 با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم دریایی این نیرو، کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا که بسیاری از آنها از کالاهای غیرمجاز بودند، به آتش کشیده شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی قاچاق شناور نیروی دریایی سپاه ویروس کرونا نیروی دریایی سپاه قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد