Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:21:38 GMT

مرگ ناگهانی بازیکن کامرونی سابق آاس رم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۹۰۲

مرگ ناگهانی بازیکن کامرونی سابق آاس رم

جوزف بوآسته بازیکن سابق تیم آ اس رم در سن 21 سالگی به دلیل حمله قلبی از دنیا رفت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم در حساب توئیتر خود خبر از مرگ ناگهانی هافبک کامرونی سابق خود داد. جوزف بوآسه اومبیوگنو که مدتی در تیم جوانان رم بازی کرد و سپس به تیم اول باشگاه رسید ولی نتوانست در بازی های رسمی به میدان برود، به دلیل حمله قلبی در 21 سالگی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

جوزف در 15 سالگی بود که به صورت قاچاقی وارد ایتالیا شد و پس از یک دوره حضور در جوانان نانت به باشگاه آاس رم پیوست. او سال 2017 به ویچنزا قرض داده شد و یک بازی نیز در سری آ انجام داد.

دوران حضور او در رم چندی پیش به پایان رسید و اخیرا به عضویت یونیورسیتات کلوج رومانی درآمده بود که این اتفاق تلخ رخ داد.

 

 

 

 

آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از درگذشت لوئیس خیل تورس، مدیر مسابقات این سازمان خبر داد. او همچنین بازیکن باشگاه‌های مختلف اسپانیا بود و به عنوان دبیر کل اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) فعالیت کرده بود.

او حتی مدرک مربیگری هم داشت، خیل امروز در سن 48 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. خاویر تباس، رئیس لالیگا، اولین کسی بود که خبر مرگ او را اعلام کرد و با همکارش خداحافظی کرد: "مرگ او برای ما فقدان بزرگی است، اما میراثی از صداقت و فداکاری را برای ما به جا گذاشته است."

قبل از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، بازیکنان و هواداران به یاد او یک دقیقه سکوت کردند. لوئیس خیل در 28 ژانویه 1976 در لا پوبلا دِ والبونا متولد شد.

او حرفه خود به عنوان یک فوتبالیست را با بازی در پست مهاجم و از مایورکا کاری را آغاز کرد. او در فصل 00-1999 موفق شد با رئال مورسیا به لیگ دسته دوم صعود کند. او بعدا به سویا پیوست، تیمی که توانست با آن در دسته اول بازی کند. علاوه بر این، او همچنین پیراهن تیم‌های الچه و آلیکانته را هم به تن کرد.

او بعد از اینکه کفش‌هایش را آویخت از فوتبال دور نشد و در اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شروع به کار کرد که در نهایت به عنوان دبیرکل آن انتخاب شد. خیل سپس به لالیگا رفت، جایی که تا زمان مرگش به عنوان مدیر مسابقات خدمت کرد.

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست