Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ثبت و شناسایی 658 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان، وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد شمار بیماران کووید 19 به 11 هزار و 831 نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در یک شبانه‌روز گذشته ۶۵۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت این رقم، شمار بیماران کووید -۱۹ در افغانستان به ۱۱ هزار و ۸۳۱ نفر رسیده است. این بالاترین میزان ابتلا به بیماری کوویدنزده در یک شبانه روز در افغانستان بوده است. 

همچنین وزارت بهداشت افغانستان در یک شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۱۵۲ نمونه مشکوک به کرونا را در آزمایشگاه‌های این کشور بررسی کرده است.

طبق اعلام مسئولان بهداشتی افغانستان، ۲۳۷ نفر در کابل، ۸۵ نفر در هرات، ۷۷ نفر در بلخ، ۵۹ نفر در بغلان، ۵۲ نفر در بادغیس، ۵۲ نفر در فراه، ۲۹ نفر در فاریاب، ۲۷ نفر در ننگرهار، ۱۱ نفر در بامیان، هفت نفر در لوگر، شش نفر در کاپیسا، چهار نفر در سرپل و در ولایت‌های تخار و سمنگان یک – یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته  به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

در یک شبانه‌روز گذشته یک بیمار کووید -۱۹ در بلخ درگذشته است. شمار قربانیان ویروس کرونا در افغانستان به ۲۲۰ نفر رسیده است.

همچنین در یک شبانه‌روز گذشته ۳۱ تن از بیماران کووید -۱۹ بهبود یافته و به این ترتیب شمار بهبودیافتگان به  یک هزار و ۱۲۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آمار یک شبانه روز گذشته ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    در شبانه روز گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر های خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین لزوم آموزش یک رشته ورزشى افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲