Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:26:08 GMT

شکست اولین معاوضه بازیکن بین بارسلونا و یوونتوس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۹۲۲

شکست اولین معاوضه بازیکن بین بارسلونا و یوونتوس

هرچند دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس این روزها در تلاش برای معاوضه دو بازیکن درجه یک خود هستند ولی مذاکرات برای معاوضه در سطحی پایین تر نیز در جریان بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خواهان جذب میرالم پیانیچ از یوونتوس است و باشگاه ایتالیایی که آگاه است باشگاه کاتالان از توان مالی لازم برای جذب پیانیچ برخوردار نیست، با معاوضه بازیکن هم مشکلی ندارد و برای این منظور روی آرتور ملو نظر مثبت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت از بازیکنانی چون نلسون سمدو و دی شیلیو هم مطرح شده اما فعلا همه چیز در سطح حرف است و مذاکرات به دلیل مخالفت آرتور ملو به نتیجه نرسیده است.

 

 

 

 

طبق ادعای اسپورت، در این بین معاوضه ای دیگر بین دو باشگاه در سطحی پایین تر نیز با شکست مواجه شده است. بارسلونا کالی سانه مهاجم جوان سنگالی تیم جوانان یوونتوس را مدنظر داشت و یووه هم برای واگذاری سانه قصد جذب ژاویر امبویامبا مدافع هلندی تیم جوانان بارسلونا را داشت.

این معاوضه اما به دلیل مخالفت امبویامبا به جایی نرسید چرا که مدافع هلندی جولای امسال قراردادش به اتمام می رسد و علی رغم تلاش سران بارسا، حاضر به تمدید تا 2023 نشد. او که اینتر، پی اس جی و حتی رئال را علاقه مند به خود می بیند، پیشنهاد معاوضه با سانه را رد کرد و از جولای می تواند به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس نیز ملحق شود. امبویامبا از ماستریخت هلند جذب بارسلونا شده بود.

بارسا حالا برای جذب سانه یا باید بازیکنی دیگر را به یوونتوس پیشنهاد دهد یا رقم مورد نظر باشگاه تورینی را پرداخت کند. سانه راست پا با 1.88 قد، فصل جاری 28 بازی برای جوانان یووه انجام داده، 9 گل زده و 4 پاس گل نیز داده است. او توان بازی به عنوان بال راست را هم دارد و قرارداد او با یووه تا 2022 معتبر است.

 

 

یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو (24 ساله) در اواسط فصل 19-2018 وارد باشگاه بارسلونا شد و در حال حاضر برای نیس بازی می‌کند، جایی که خوش درخشیده و علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است. بارسا 20 درصد از رقم انتقال این بازیکن در آینده را حفظ کرده، بنابراین انتقال این بازیکن فرانسوی باعث تزریق مبلغ قابل توجهی به خزانه باشگاه می‌شود.

آخرین باشگاهی که برای جذب تودیبو علاقه‌مند به نظر می‌رسد، اتلتیکو مادرید است. 

همانطور که توسط فوت مرکاتو فاش شده، اتلتیکو تودیبو را به عنوان هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاعی در تابستان 2024 انتخاب کرده است. اگر آنها موفق شوند و در نهایت او به متروپولیتانو برسد، بارسا نیز به خوبی سود خواهد کرد. با در نظر گرفتن ارزش 60 میلیون یورویی این بازیکن، بارسا می‌تواند به 12 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • یوونتوس به زحمت از شکست گریخت
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم