Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:06:57 GMT

خداحافظی فرشید باقری با مصدومیت قدیمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۹۶۵

هافبک استقلال با تمریناتی که در تعطیلی لیگ برتر انجام داده است تلاش کرده مصدومیت خود را تا حد زیادی درمان کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری فصل قبل یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود اما او در لیگ نوزدهم به دلیل مصدومیت مچ پا هفته های زیادی را ازدست داد و این مساله باعث شد از حضور در ترکیب اصلی استقلال باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال باقری در مدت تعطیلی لیگ برتر تمرینات مختلفی را روی پای مصدوم خود انجام داده است و امیدوار است با شروع بازی ها این مصدومیت قدیمی سراغ او نیاید و بتواند با آمادگی کامل در تمرین استقلال شرکت کند.

 

فرشید باقری در لیگ نوزدهم هنوز نتوانسته توانایی های خود را به خوبی نشان بدهد اما او امیدوار است در ادامه فصل شرایط را تغییر بدهد و دوباره به بازیکن مهمی در ترکیب آبی ها تبدیل بشود.

 

عکس:رضا سعیدی پور

 

استقلال تهران فرشید باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرشید باقری فرشید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی