Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه همه مدیران استان باید در راستای جهش تولید گام بردارند،گفت:رفع مشکلات واحدها صنعتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن بررسی 4 پرونده واحدهای دچار مشکل و اتخاذ تدابیر لازم، اظهار داشت: مصوباتی که این کارگروه در استان البرز داشت بیش از آنچه انتظار می‌رفت به سمت عملیاتی و اجرایی شدن رفت، پرونده‌ها با حضور دستگاه‌های مربوطه رسیدگی و حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران| تأکید دادستان بهارستان بر تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی قلعه‌میر؛ با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیمگزارش|حال ناخوش صنعت فرش در قم /گره کور ویروس کرونا بر بازار فرش / کرونا تولیدکنندگان فرش را بیکار کردتولید انبوه واکسن کرونا در روسیه تا اوایل زمستان سال جاری

وی ادامه داد: سال گذشته استان البرز در پرداخت تسهیلات مصوب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رتبه اول کشور را داشت و 10 درصد تسهیلات مصوب در کل کشور را البرز جذب کرده و در جذب اعتبارات تبصره 18 نیز حائز رتبه دوم کشور شدیم.

شهبازی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص تامین سرمایه در گردش واحدها و استفاده بیشتر از تسهیلات مربوط نوسازی و بازسازی واحدها بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد در جلسه آینده 4 بانکی که بیشترین همراهی و تعامل را با این ستاد داشته اند معرفی و تقدیر شوند،بیان کرد: در نشست بعدی برترین مدیران که همراهی بیشتری برای رفع موانع تولید داشتند نیز مورد قدردانی قرار میگیرند.

استاندار البرز با بیان اینکه باید فاصله‌ها را با تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداریم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و موانع آنها آشنا شویم و نسبت به حل آنها اقدام کنیم،عنوان کرد: چند تفاهم نامه ملی در البرز منعقد شده که یکی از اهم آنها پروژه اشتغال مهارت محور است و البرز پایلوت کشور شد از این رو در طول 3 سال چند هزار اشتغال به واسطه این امر ایجاد می‌شود.

استاندار البرز با  بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی البرز بدون واسطه می‌توانند مشکلات و موانع خود را با استاندار در میان بگذارند و پروتکل‌ها زمان بر از سر راه فعالان اقتصادی برداشته می‌شود،گفت: بدون همراهی و همدلی در بین تمام ارگان‌های تصمیم گیر رفع مشکلات صنعتگران و مردم  میسر نیست و باید در این زمینه از تعامل و همراهی همه مدیران ارشد استان البرز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش
 

R7810/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان