Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ نهایی بازی های داخل سالن آسیا اعلام شد و این رقابتها دو ماه قبل از المپیک توکیو برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت insidethegames، شورای المپیک آسیا (OCA) تاریخ ها و ورزش های مربوط به ششمین دوره بازی های داخلی و هنرهای رزمی آسیا (AIMAG) در تایلند را اعلام کرد.

تک بال یکی از دو ورزش نمایشی در بازی های بانکوک و پاتایا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۸ ورزش مدال آور نیز برای این بازی ها برنامه ریزی شده است که بین ۲۱ تا ۳۰ می۲۰۲۱ (۳۱اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می شود.

این یک گام دیگر برای تک بال است که در این دوره از مسابقات باشد. 

تک بال قبلاً بخشی از بازی های ساحلی آفریقا ۲۰۱۹ بوده و در ماه دسامبر بخشی از بازی های ۲۰۲۰ ساحل آسیا در شهر چینی سانا نیز خواهد بود.

تایلند پیش از آنکه میزبان بازی های  جداگانه هنرهای رزمی آسیا در سال ۲۰۰۹ باشد ، سال ۲۰۰۵ بازی های سرپوشیده آسیا را در سال ۲۰۰۵ در بانکوک میزبانی کرده بود. از سال ۲۰۱۳ به بعد، این دو رویداد با نسخه سال آینده ادغام شدند که سومین عنوان تحت نام بازی های داخلی و هنرهای رزمی آسیا است.

حسین المسلم ، مدیرکل OCA ، ابراز خوشحالی کرد که جزئیات بازی ها می تواند به سرعت نهایی شود. در همین رابطه وی گفت: "ما خوشحالیم که تاریخها را با کمیته محلی سازمان و NOCT پس از امضای قرارداد شهر میزبان ، خیلی سریع تأیید کنیم. ما قدردانی می کنیم که سال ۲۰۲۱ به دلیل تاریخ های جدید بازی های المپیک و پارالمپیک در توکیو یک سال شلوغ است اما ما موفق شده ایم در هفته آخر ماه مه که هنوز دو ماه از المپیک باقی مانده است یک فاصله زمانی برای این رویداد پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو تک بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی، به مناسبت بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی، که همزمان با روز جهانی تئاتر(۲۷ مارس) برگزار می‌شود، ‌ پیام تبریکی خطاب به هنرمندان و علاقه‌مندان این هنر زنده، صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در متن پیام کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی آمده است: هفتم فروردین ماه، روز ِ ملی هنرهای نمایشی، به عنوان حقیقتی ناگزیر و ضرورتی دلپذیر برای همگان است.
 ضرورتی که بیش از آن که ایجابی هنری باشد؛ نیاز زندگی ِفردی و مولفه‌ای برای زیست ِ ارزشمند اجتماعی است که در ادوار مختلف تاریخی، از دل زمان، عبور کرده و چون از متن زندگی و بطن تفکّر و دغدغه‌های درونی انسان، برآمده و بالیده است؛ تو گویی همزاد آدمی است و همچون هویّت ِ خاص هر فردی، هر متن ِ نمایشی و هر بازی بازیگری نیز بر روی صحنه یا سطح خیابان، در هیات آدمی یا در شمایل ِچیزی یا سایه و پیکرک‌هایی برساخته از خیال و نخ و پارچه و...، همه و همگی، جهان متفاوت خود را دارند و امضای منحصر به فرد خود را و چه بسیار بوده‌اند کسان که پیام ِ زندگی را در صحن هنر و بر صحنه‌های تئاتر، دریافته و با صداقتی شایسته‌ی انسان، با مخاطب ِ خود در میان گذاشته‌اند و در فرصت کوتاه ِ عمر آدمی، دیگران و خویش را به خیمه‌زدن و تامّل در عرض زندگی و یافتن پاسخی برای چگونه بودن، چگونه ماندن و چگونه رفتن، صرف کرده‌اند و با اغتنام فرصت، نقشی از خود به صحنه زده و به یادگار، بر جای گذاشته‌اند تا نام و صدایشان را به یاد داریم و چه بسا به نیکی یاد کنیم؛ چرا که آن چه می‌ماند؛ صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است و نغمه و نقشی که مردم، به یاد می‌سپارند و باور کنیم که این، تئاتر است که بدون مردم و مخاطبان ِ همیشه آشنای ِخود، بی‌تردید سرمایه‌ای ندارد برای ماندن و برای تداوم داشتن؛ و روز ملی هنرهای نمایشی، روز ِ بازیابی ِ این راز و پاسداشت ِ این سرمایه و این نقش آفرینی و شناسایی ِ رمز ِ ماندگاری و نگهداشت ِ حرمت این عرصه و صحنه است در همراهی ِ دست‌ها و اندیشه‌های تحوّل‌گرا و معنا بخش و جستجوی ِ تئاتر و رسالت ِ بزرگش که به این هنر اصیل و روز آمد و مدرن، هویّت و جهت می‌دهد و از این منظر، هر روز، روز ِ تئاتر است؛ چرا که هر روز، انتظاری تازه برای اتفاقی نو و فرصتی تازه برای زندگی است؛ زندگی‌ای که امیدوارانه هر روز می‌گوید امّا باز باید بود؛ باید زیست! این روز ِ ناگزیر، بر تمامی آنانی که در تئاتر، مفهوم ِ والای ِ زندگی و تداوم ِ سربلندی خود و فرهنگ و کشور خویش را جستجو می‌کنند، مبارک باد.»

همچنین بخشی از این پیام به زبان انگلیسی ترجمه شده است :

In the name of God

 The 27th of March, National Performing Arts Day and World Theater Day is a reminder of "theatre" as an inevitable truth and a pleasant necessity for everyone.

 A necessity that is more than an artistic positive; The need of individual life is a component for a valuable life.

 May this day be blessed to all those who search for the high meaning of life and the continuity of their pride, their culture and their country in the theater.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است
  • پیام ۲ زبانه مدیرکل هنرهای نمایشی برای روز ملی و جهانی تئاتر