Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@09:25:42 GMT

نحوه فروش اینترنتی سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۱۲۷

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: برای ثبت سفارش فروش سهام عدالت، نیازی به حضور در شعب بانکها نیست و متقاضیان می‌توانند سفارش فروش سهام خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. ناطقان: حسین فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در گفتگویی گفت: برای ثبت سفارش فروش ۳۰ درصد سهام عدالت که از امروز در بانک‌ها آغاز شده، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آن دسته از سهامداران عدالت که برای مدیریت سهام خود، روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، برای ثبت سفارش جهت فروش ۳۰ درصد سهام خود می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند و این کار، به هر نحوی که با بانک مورد نظر خود ارتباط دارند، امکان پذیر است.

این مقام مسئول ادامه داد: دارندگان سهام عدالت که می‌خواهند سهام خود را به بانک بفروشند، باید شماره شبا را در سامانه سهام عدالت (سازمان خصوصی سازی) ثبت کرده باشند و صرفاً همان بانکی که شماره شبای دارندگان سهام عدالت را در اختیار دارد و از سوی متقاضی فروش، در سامانه سهام عدالت ثبت شده، مجاز به خرید ۳۰ درصد از سهام عدالت متقاضیان فروش خواهد بود.

وی یادآور شد: حتی آن دسته از دارندگان سهام عدالت که علی رغم معرفی شماره شبا، سود این سهام را تا کنون دریافت نکرده‌اند هم می‌بایست تنها به همان بانک برای فروش سهام عدالت مراجعه کنند ولی نیاز نیست این مراجعه به صورت حضوری باشد.

فهیمی ادامه داد: اینترنتی یا با اپلیکیشن بانکی هم امکان ثبت سفارش فروش این ۳۰ درصد به بانک‌ها وجود دارد.
منبع: مهر برچسب ها: سهام ، عدالت ، ناطقان ، فروش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سهام عدالت ناطقان فروش سفارش فروش سهام عدالت ثبت سفارش سهام خود ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ثریا نژاد نماینده کارگزاری عرضه سهام پرسپولیس و نماینده خصوصی سازی­ در مورد واگذاری سهام پرسپولیس به ۶ بانک گفت:­ پیرو آگهی منتشره در تار نمای بورس تعداد ۸ میلیون و ۹۳۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۵۰ سهم معادل ۸۵ درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت در سایت رابورس عرضه شد و طبق اطلاعیه با قیمت ۳۵۸۰ ریال به ازای هر سهم و ارزش تقریبی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و به هر حال ما امید داریم در سالی که مزین هست به نام جهش تولید این واگذاری طلیعه‌ای برای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و همچنین باشگاه‌های ورزشی و درخشش ورزش کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی باشد.   وی ادامه داد: با توجه به توافقات و هماهنگی‌های انجام شده از متقاضیانی که وجود داشتند کنسرسیومی از ۶ بانک سهام باشگاه پرسولیس را در اختیار گرفتند، اما در جزئیات درصد سهام در بانک‌ها متفاوت است. بانک‌های تجارت، ملت، رفاه، صادرات، شهر و اقتصاد نوین با درصد‌های متفاوت اقدام به خرید کردند و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.   وی در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره گفت: طبیعی است بعد از قطعی شدن معامله با توجه به قوانین تجارت به هر حال سهامداران می‌توانند با تشکیل مجامع عادی و عای فوق العاده انتخابات هیئت ­مدیره را برگزار کنند و ممکن است دستخوش تغیییراتی هم بشود و این مواردی است که درتغیر مالیکیت از وزارت ورزش و جوانان به سهامداران جدید محتمل هست، اما در هر صورت ما به عنوان کارگزار عرضه کننده به این موضوعات ورود نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟