Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:24:18 GMT

آینده مبهم ستاره رئال مادرید ؛ یک دو راهی بزرگ

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۱۲۸

آینده مبهم ستاره رئال مادرید ؛ یک دو راهی بزرگ

لوکا یوویچ که فصل خوبی در رئال مادرید نگذرانده می‌خواهد این بار خود را در لباس این تیم اثبات کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل اول حضور لوکا یوویچ در رئال مادرید به خوبی پیش نرفته است اما او قصد ندارد از تلاش‌های خود برای موفقیت در رئال مادرید دست بکشد.

لوکا یوویچ تنها ۲ گل با لباس رئال به ثمر رسانده و دچار مصدومیت‌ شده تا برخی او را گزینه خروج از رئال بدانند اما این مهاجم صرب می‌خواهد در رئال بماند و با لباس لوس بلانکو بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت اخیر یوویچ شرایط حضورش در ترکیب اصلی رئال را پیچیده کرده اما هزینه ۶۰ میلیونی خرید او باعث می‌شود مدیران رئال به او فرصت دوباره بدهند. از سوی دیگر باید علاقه زیدان به یوویچ را هم در نظر گرفت. سرمربی فرانسوی رئالی‌ها شخصا پیگیر وضعیت پیوستن او به رئال بود. زیدان در ماه ژانویه گفته بود:

یوویچ آینده باشگاه است و گلزنی‌های زیادی انجام خواهد داد.

یوویچ خودش می‌داند که حضور در ترکیب اصلی رئال کار چندان راحتی نیست و می‌تواند از بازیکنی مثل مودریچ الگو بگیرد که در فصل اول حضورش چندان موفق نبود و حتی کریم بنزما هم در فصل اول حضور در سانتیاگو برنابئو تنها ۹ گل به ثمر رسانده بود. در حال حاضر ناپولی و یک باشگاه بوندس‌لیگایی خود را خواهان یوویچ می‌دانند اما باید دید او برای تصاحب جایگاه خود در رئال می‌جنگد و تا پایان ۶ سال قراردادش پیراهن رئال را از تن در نمی‌آورد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوکا یوویچ رئال مادرید ناپولی رئال مادرید لوکا یوویچ ناپولی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام دیشب برابر سیتی از روزهای اوجش فاصله داشت اما او مثل هر فوق ستاره دیگری تاثیر مثبتش را روی تیم گذاشت و در تک گل رئال نمی توان استپ فوق العاده اش را انکار کرد. همان کنترل عالی و سپس پاس به وینیسیوس، زمینه ساز گل رودریگو شد.

بلینگام در پایان بازی با شبکه تی ان تیم اسپورتس مصاحبه کرد. ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد و جولن لسکات آنجا بودند تا با جود حرف بزنند. 

پاسخ های هوشمندانه جود باعث حیرت فردیناند شد تا جایی که او در ستایش از ستاره رئال گفت: «چگونه به این سوالات اینقدر شیوا پاسخ می دهی؟ برادر چند سالته؟»

بلینگام در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم باید به آن به عنوان یک مسئولیت نگاه کنید تا فشار. اگر می‌خواهید به باشگاهی مانند رئال مادرید بیایید، باید امادگی پذیرش انتقادات را داشته باشید و  تحت نظارت همه قرار بگیرید.»

فوتبالیست جوان 20 ساله انگلیسی توضیح داد که رئال مادرید کار بزرگی انجام داده و اگر بفهمند شما آماده تحمل فشارها نیستید به شما کمک خواهند کرد. اما اگر بازیکن رئال باشید، آنها احتمالا فکر می کنند که می توانید فشار را تحمل کنید.

ریو فردیناند پس از پاسخ‌های بالغانه بازیکن رئال مادرید به شوخی گفت: «جود همان مردی است که شما دوست دارید دخترتان با او ازدواج کند.»

دیگر خبرها

  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!