Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:37:19 GMT

کشف 6000 گوشی سامسونگ و هوآوی از انباری در پایانه غرب

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۱۵۲

کشف 6000 گوشی سامسونگ و هوآوی از انباری در پایانه غرب

ماموران کلانتری پایانه غرب بیش از شش هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق را از انبار توشه پایانه مسافربری غرب کشف کردند.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل ماموران کلانتری پایانه غرب از طریق منابع خبری از دپوی تعدادی زیادی گوشی تلفن همراه در انبار توشه پایانه مسافربری غرب با خبر شده و با توجه به اینکه این اقلام مشکوک به کالای قاچاق بود، تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی بعد ماموران از قاچاق بودن این اقلام با خبر شده و در همین راستا نیز هماهنگی لازم را با مقام قضایی انجام داده و با اخذ مجوز برای توقیف این گوشی ها به انبار توشه پایانه غرب رفته و در عملیاتی تعداد شش هزار دستگاه گوشی سامسونگ و هو.آ.وی را که بیش از یک ماه در این محل دپوی شده بود، کشف و ضبط کردند.

همچنین در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این گوشی ها در پوشش لوازم یدکی به انبار توشه منتقل شده که تحقیقات پلیس در این خصوص برای شناسایی افراد مرتبط در حال انجام است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که ارزش ریالی گوشی های تلفن همراه کشف شده بالغ از 180 میلیارد ریال است که در اختیار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ هوآوی احتکار قاچاق كالا و ارز قاچاق موبایل انبار توشه پایانه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، طبق اعلام MySmartPrice، گواهی 3C گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نشان می‌دهد این گوشی‌های تاشدنی از شارژر EP-TA800 سامسونگ استفاده خواهند کرد و بنابراین اگر انتظار دارید سرعت شارژ این دو دستگاه درمقایسه با گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ افزایش یابد، ناامید خواهید شد.

درحالی‌که شارژر TA800 بسیار قابل‌ اعتماد است و سامسونگ از سال‌ها قبل از آن استفاده می‌کند، اما توانش به ۲۵ وات محدود می‌شود. فهرست 3C نشان می‌دهد گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ بار دیگر با همین شارژر ۲۵ واتی سازگار خواهند بود.

استفاده از شارژر ۲۵ وات در پرچمداران تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ واقعاً عجیب به‌نظر می‌رسد. سامسونگ و اپل و گوگل همیشه نسبت‌به استفاده از فناوری‌های شارژ سریع‌تر بسیار مقاومت کرده‌اند و درطرف مقابل شرکت‌هایی مثل ایسوس و بسیاری از برندهای چینی محصولات‌شان را با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات، ۱۰۰ وات و حتی ۱۵۰ وات عرضه می‌کنند.

درحال‌حاضر گلکسی S24 اولترا ازنظر سرعت شارژ بهترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود زیرا از فناوری شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. در مقایسه، گوشی ویوو مدل ایکس فولد ۳ از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و ضخامت کمتری نسبت‌به گلکسی زد فولد ۵ دارد.

اکثر گوشی‌های پرچمدار غیر از مدل‌های رده‌بالای گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و گوشی گوگل معمولاً در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شوند، درحالی‌که گوشی‌های سه‌ شرکت مذکور برای شارژ کامل به ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارند.

قیمت گوشی های زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888690

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟