Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اگر یک مورد تست پی سی آر ورزشکاران مثبت شد از حضور منع می‌شود و اگر تست مثبت به ۵ نفر از یک تیم افزایش یابد، تیم اجازه تمرین نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، محسن فرهادی در نشست خبری امروز خود در مورد برگزاری لیگ‌های فوتبال اظهار کرد: شروع تمرینات مسابقات فوتبال ابتدا آغاز خواهد شد و برگزاری مسابقات فقط در لیگ برتر و دسته یک خواهد بود و مسابقات شهرستانی و دسته دو و سه منتفی است و انجام ماساژ برای فوتبالیست ممنوع است، سرویس بهداشتی باید گندزدایی شود و توصیه می‌شود از وسایل نقلیه مانند اتوبوس استفاده نشود و افزایش تعداد اتوبوس‌ها صورت گیرد و دوش گرفتن ورزشکاران در منزل انجام شود، برنامه مسابقات سه الی ۴ هفته پس از تمرینات و بدون تماشاچی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر یک مورد تست پی سی آر ورزشکاران مثبت شد از حضور منع می‌شود و اگر تست مثبت به ۵ نفر از یک تیم افزایش یابد، تیم اجازه تمرین نخواهد داشت.

کد خبر 425627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!