Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@11:49:38 GMT

تمدید پیش‌ ثبت‌نام خودرو

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۱۹۱

وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت انجام پیش‌ ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان برای خرید خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر تا چهارشنبه هفته آینده (۱۴ خردادماه ۹۹) ادامه دارد و امروز روز آخر پیش‌ ثبت‌نام نیست. ناطقان: به گزارش روز سه شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، این وزارتخانه در اطلاعیه شماره پنج خود تاکید کرد: به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیز متقاضی حضور در طرح ویژه فروش خودرو ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند، مهلت پیش ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا روز چهارشنبه هفته آینده- ۱۴ خردادماه ۹۹- تعیین شده و متقاضیان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی معرفی شده از سوی خودروسازان، عملیات پیش‌ ثبت‌نام خودروهای مورد نظر خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه، بار دیگر اعلام شده که تقدم و تاخر در ثبت‌نام برای خرید خودروها، هیچگونه تاثیری در روند قرعه‌کشی و فرآیند طراحی شده فروش ندارد و همه متقاضیان تا چهارشنبه ۱۴ خردادماه می‎‌توانند درخواست خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

وزارت صنعت بار دیگر تاکید کرده است: در این مرحله از ثبت‌نام خودروها، متقاضیان نیاز به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نداشته و فقط باید به سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان مراجعه کنند.

فرآیند فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر، از فردا چهارشنبه (هفتم خرداد ۹۹) آغاز شده و متقاضیان همچنان مهلت دارند تا تاریخ چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ عملیات پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی را در این بازه زمانی انجام دهند.
منبع: ایرنا برچسب ها: تمدید ، پیش ثبت نام ، ناطقان ، فروش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمدید پیش ثبت نام ناطقان فروش طراحی شده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر توکلی دادجوی سخنگوی مرکزی ملی رقابت افزود: نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

توکلی درباره گران فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

کد خبر 846356 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد