Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: ارتش در پیدایش، تثبیت و پیمودن راه انقلاب اسلامی نقشی استتنایی داشت.

ولی الله حیاتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ارتش استان که ششم خرداد ماه در بجنورد برگزار شد، با یادآوری اینکه بسیاری تلاش کردند ارتش را مقابل انقلاب قرار دهند، تصریح کرد: از بزرگترین توطئه هایی که دشمن به آن دلبسته بود و آن را دنبال می کرد این بود که از بدنه ارتش سناریوهایی را طراحی کند که در مقابل جریان خروشنده انقلاب بایستد اما ارتش انقلابی، مکتبی و ارزشی ما به واسطه نیروهای با اصالت و ریشه دارش در مقابل این توطئه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در اولین اقدامش شاکله خود را از افرادی که چشم طمع داشتند و یا نفوذی دشمن بودند، پاکسازی کرد و توطئه های دشمن را ناکام گذاشت.

حیاتی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم ارتش مدافع مردم و در حل مسائل مردم و انقلاب پیشقدم بود و در دوران دو سال ابتدایی جنگ های داخلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله، ارتش در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح جانفشانی کرد.

وی گفت: نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش در آزادسازی خرمشهر بی بدیل بود و امروز در تمام مناسبت ها و رویداد ها ارتش پیشقراول و در کنار مردم است که به عنوان مثال در ایام شیوع کرونا ارتش تمام ظرفیت های بیمارستانی خود را در کنار سایر نیروهای مسلح به کار گرفت.

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات سرهنگ دلاور قدردانی و سرهنگ نامنی به عنوان فرمانده جدید تیم ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تودیع و معارفه خراسان شمالي انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون واحد نیروهای انقلاب در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

براساس گزارش ایسنا از مجلس، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام نبویان منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس منتخبان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت برای تشکیل فراکسیون واحد رای‌گیری شد. حاضران در این جلسه با اکثریت آرا با تاسیس آن موافقت کردند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعال شود.

موضوع دیگر این جلسه تشکیل یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون بود. وظیفه هیات اجرایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرامنامه و آیین‌نامه، تهیه فهرست نمایندگان برای دعوت به عضویت در فراکسیون، پیش نویس فرم عضویت و جدول زمان بندی تا انتخابات هیات رئیسه و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

اعضای هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه بعدی هیات موسس فراکسیون انتخاب می شوند.

هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898625

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده