Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@04:58:53 GMT

میلان مصدومیت شدید زلاتان را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۲۴۵

به گزارش ایلنا، اسکای اسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ در تمرین دوشنبه روسونری دچار مصدومیت شد و این نگرانی وجود داشت که مصدومیت او از ناحیه تاندون آشیل باشد و باعث دوری طولانی مدت او از میادین شود.

با وجود اینکه برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند این مصدومیت ممکن است دوران حرفه‌ای زلاتان را به پایان برساند، اطلاعات تکمیلی پس از انجام آزمایش‌های پزشکی، توسط باشگاه میلان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه میلان تایید کرد مصدومیت زلاتان ایبراهیموویچ از ناحیه ساق پا است و طبق شایعات گفته شده جدی نیست.

در همین حال، دولت ایتالیا روز پنجشنبه تصمیم خواهد گرفت که آیا فصل و چه موقع سری آ می تواند دوباره برگردد. از تاریخ 19 ماه مه به باشگاه‌ها اجازه بازگشت به تمرینات گروهی داده شد، در حالی که طرفین برای شروع مجدد مسابقات این فصل به تاریخ 13 ژوئن رای دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلان زلاتان ایبراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل که دچار فرسودگی تأسیسات و زیرساخت‌ها شده، مورد مرمت و بازسازی قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی عصر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، اظهار داشت: امسال برای زیرسازی و بهسازی راه دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در کنار فرسودگی معابر و برخی از تأسیسات و زیرساخت‌ها ما با مستهلک شدن برخی از امکانات مهم و تأثیرگذار شهرک صنعتی 2 اردبیل روبه‌رو هستیم که با مساحت 700 هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی و قطب تولید و صنعت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در این شهرک بیش از 700 قرارداد حق بهره‌برداری از زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده و شاهد بهره‌برداری از 300 واحد تولیدی و اشتغال هشت هزار نفر در این شهرک عظیم صنعتی هستیم.

علایی افزود: 15 مورد از خیابان و معابر این شهرک در سال‌های اخیر زیرسازی و آسفالت‌ریزی شده و همچنان بهسازی و نوسازی خیابان‌ها و معابر این شهرک صنعتی ادامه دارد.

وی به توسعه فاز سه و چهار این شهرک نیز اشاره کرد و ادامه داد: از جمله برنامه‌های اولویت‌‌دار در این مجموعه بهسازی جاده دسترسی است که برای اجرای آن 30 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری اجرای این پروژه آغاز خواهد شد تا ما بتوانیم بیشتر در خدمت صنعتگران باشیم.

علایی به بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه این شهرک و دفع فاضلاب آن با هدف سر و سامان دادن به پساب شهرک و بهره‌برداری از آن به نفع صنعتگران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری آب و فاضلاب استان بتوانیم طرح آب‌چرخانی را برای بهره‌برداری از پساب این شهرک با هدف تأمین منابع آب واحدهای صنعتی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در تحقق شعار سال و جلب رضایت سرمایه‌گذاران رفع موانع واحدهای صنعتی برنامه اولویت‌دار ما است تا بتوانیم اهداف جهش تولید را تحققی عینی ببخشیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، در ناحیه صنعتی نیر نیز تا پایان نیمه اول امسال 16 میلیارد تومان اعتبار صرف زیرساخت‌ها به ویژه زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی ناحیه صنعتی نیر خواهد شد.

علایی در ادامه سخنان خود یادآور شد: خط انتقال و منبع آب زمینی و هوایی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در سال گذشته اجرایی شد و شهرک‌های صنعتی به عنوان مجموعه توسعه‌ای نقش مهمی را در جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌ها در این بخش دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مساحت ناحیه صنعتی نیر را 30 هکتار اعلام کرد و افزود: در این ناحیه صنعتی نیز 63 قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده که تاکنون 11 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیربط شده‌اند.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد