Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از استخدام ۵۰۰ نفر در نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در پذیرش و گزینش جوانان در نیروی انتظامی گفت: با پیگیری های انجام شده و تعامل مطلوب با سلسله مراتب فرماندهی در سه سال اخیر توانستیم بیش از ۹۰۰ نفر از فرزندان بومی این استان را جذب و استخدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به دنبال گزینش و جذب پلیسی هستیم که در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارای ویژگی های تدین، تخصص، روحیه جهادی و انقلابی، با اصالت، چابک و حرفه ای و خوش برخورد باشد.

سردار انصاری ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند گزینش بایستی حقیقی باشد ، بهترینها را از لحاظ هوش، تقوا و دیانت ، تاثیرات ناشی از تربیت خانوادگی، اصالت و نجابت انتخاب کنید و برای تحقق اهداف بزرگ سازمان نیازمند به جذب داوطلبان و علاقمندان خردمند، شجاع ، دانا و فروزان از شعله‌های ایمان و تقوا و اخلاص هستیم ؛ تصریح کرد: ما نیز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال جذب اصلح ترین و بهترین جوانان این استان برای پذیرش در این سازمان مقدس می باشیم.

وی با اشاره به اینکه با لطف سلسله مراتب فرماندهی و پیگیری مجدانه اینجانب و دیگر همکارانم در هسته گزینش انتظامی استان طی سه سال اخیر توانستیم تاکنون شرایط جذب و استخدام ۷۶۵ نفر از فرزندان بومی این استان را فراهم کنیم و ۱۵۰ نفر دیگر را با معرفی به هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان های تهران بزرگ سیستان و بلوچستان و هرمزگان استخدام نماییم در ادامه تصریح کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به لطف الهی توانستیم رتبه برتر کشوری در بحث گزینش و استخدام را در کشور کسب نماییم.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد تا از بین جوانان متعهد و ولایت‌مدار ایران اسلامی افرادی را در بدنه سازمان استخدام کند و در ارائه خدمات به آحاد جامعه از وجود این عزیزان بهره ببرد که  از فردا هفتم خرداد ماه ۱۳۹۹ ثبت نام ۵۰۰ نفر دیگر از جوانان غیور و غیرتمند و ولایی استان را آغاز خواهیم کرد که علاقه‌مندان و واجدان شرایط به مدت شش روز می توانند به هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان واقع در بلوار امام خمینی رحمت الله علیه نبش گلستان ۱۱ شهر یاسوج مراجعه نمایند.

سردار انصاری افزود: ما در استانی زندگی میکنیم که مردم برای نیروی انتظامی و این شغل شریف ، ارزش و اعتبار خوبی قائل هستند که این یک سرمایه عظیم برای ما است، چرا که شغل پلیس یکی از مشاغل با ارزش و مورد علاقه بین مردم است.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: بر اساس سیاست‌گذاری ابلاغ شده از ناجا گزینش و استخدام از بین نیروهای بومی صورت می‌پذیرد و این رویکرد علاوه بر ایجاد انگیزه در بین جوانان ، نقش موثری در کاهش بیکاری استان نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/82009


با ما همراه باشید در

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی مقام معظم رهبری استخدام کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

«مهرجو فرخی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در ایام تعطیلات عید فطر ۱۳۵ هزار و ۷۸۰ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: در این مدت تعداد ۱۳۱ هزار و ۳۳۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد میزان تردد کل در سطح جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد عنوان و خاطرنشان کرد: طی این ایام متوسط تردد روزانه در سطح جاده های استان ۲۲۲ هزار و ۱۰ تردد، و متوسط تردد ساعتی در سطح جاده های استان ۲۴۳ مورد تردد بوده است.

فرخی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر به ترتیب محورهای یاسوج به پاتاوه با ۱۵ هزار و ۵۰ تردد روزانه، یاسوج به بابامیدان با ۱۴ هزار و ۳۳ تردد روزانه، گچساران به بابامیدان با ۱۲ هزار و ۸۳۱ تردد روزانه پرترددترین محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

وی بیان کرد: بعد از پلاک های استان کهگیلویه و بویراحمد، به ترتیب پلاک‌های استان فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و بوشهر بیشترین تردد را طی تعطیلات عید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر