Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:30:03 GMT

دستگیری شرور سابقه دار در زرگان اهواز

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۵۲۴

دستگیری شرور سابقه دار در زرگان اهواز

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت:  حدود ساعت ۱۳ روز سه شنبه ماموران در حین گشت متوجه شدند که یک شرور سابقه دار تحت تعقیب در خیابان ۵ شهرک زرگان در یک منزل پناه گرفته است که برای دستگیری وی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

سرهنگ محسن دالوند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرد برای فرار از دست ماموران اقدام به سپر انسانی کرده و یک خانم  را سپر خود نمود و قصد داشت از این طریق از دست ماموران فرار کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فرد یاد شده مسلح به یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف بوده که چندین تیر نیز به در و دیوار منزل یاد شده شلیک کرده بود و اجازه نمی داد کسی به او نزدیک شود.

وی با بیان اینکه فرد شرور به هویت(م_ع) دارای سوابق متعدد شرارت ،تیرانداری،مجروح نمودن افراد،عرض اندام و قدرت نمایی باسلاح ،ایجاد رعب و وحشت،سرقت،خرید و فروش مواد مخدر وحدود ۱۰ سال سابقه زندان، می باشد افزود: سرانجام طی عملیاتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: از این فرد شرور با سابقه بیش از ۱۲۰ تیر جنگی که به طرز ماهرانه ای جا سازی کرده بود کشف و ضبط شد. 

وی گفت: نیروی انتظامی امین مردم و در کنار مردم است و به هیچ فردی اجازه نمی دهد تا آرامش و آسایش آنها را بر هم زند.

سرهنگ دالوند اضافه کرد: پس از دستگیری وی مردم منطقه زرگان از ماموران انتظامی تقدیر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی اهواز انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.     وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.     سردار میرفیضی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان