Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از فعالان رسانه در موضوع کرونا روز سه شنبه با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی. استانداری، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، جانشین سپاه استان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، کشاورز معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از خبرنگاران در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه اظهار داشت: مسئولان ستاد کرونا در استان در بخش دولتی و خصوصی با روحیه‌ای مثال زدنی و دلسوزانه و با نگاه اعتقادی برای کمک به آُسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا وارد میدان شدند و با لبیک به پیام رهبری حرکتی ارزشمند را از خود به یادگار گذاشتند.

وی بیان کرد: در کمک‌های مومنانه شاهد حضور همه افراد بودیم و میزان کمک‌ها در اولویت‌های بعدی قرار د اشت و آنچه مهم بود مشارکت همه جانبه مردم بود که خوشبختانه این مهم محقق شد.

۳۰ هزار بسته معیشتی آماده توزیع است

طاهرخانی تصریح کرد: در میان کمک‌ها افرادی بودند که هزار تومان اهدا کردند و برخی صنعتگران نیز کمک یک میلیارد تومانی داشتند که برای ما همه آنها ارزشمند و موجب مباهات بود زیرا همین کمک‌های کوچک که بیانگر روحیه مشارکت مردم بود انگیزه کمک‌های دیگران شد. جانشین سپاه استان قزوین یادآور شد: در استان قزوین اتاق بازرگانی خیلی مسئولیت پذیرفت و احساس دلسوزی رئیس اتاق بسیار قابل توجه بود و در کنار آن فعالان بخش صنعت و کشاورزی و همه گروه‌ها نیز وارد میدان شدند و حماسه‌ای بزرگ رقم خورد.

سرهنگ طاهرخانی اظهار داشت: مراحل اول و دوم توزیع کمک‌های مومنانه در ایام ماه رمضان با موفقیت انجام شد و روز پنجشنبه این هفته مرحله سوم کمک‌ها با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی انجام خواهد شد.

وی گفت: این کمک‌ها در مصلای نماز جمعه در مسجدالنبی جمع آوری و سپس در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

نقش خبرنگاران رسالتی زینب گونه بود

سرهنگ طاهرخانی بیان کرد: اصحاب رسانه در استان قزوین اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و سراسری و فعالان فضای مجازی در این ایام سنگ تمام گذاشتند و نقش خبرنگاران بدون شک همانند نقش حضرت زینب (س) بود و شما در این عرصه بسیار قوی و مؤثر عمل کردید.

وی گفت: رسانه‌ها در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی در رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی، ایجاد امید و نشاط در جامعه و بسیج عمومی برای مشارکت در کمک مومنانه بسیار موفق و مؤثر عمل کردند که جای تقدیر دارد.

طاهرخانی از همکاری و مساعدت‌های بهزیستی، کمیته امداد، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه لطفی معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین هم گفت: جامعه ورزش هم از ۶۹ سازمان مردم نهاد در تولید محتوا و ضد عفونی در ۴ دوره خدمت رسانی کردند و در تولید و توزیع ماسک اقدامات مؤثری انجام دادند.

وی بیان کرد: توزیع ۷ هزار ماسک بهداشتی، ایجاد کارگاه برای تولید ماسک، از کارهای انجام شده توسط باشگاه‌های ورزشی است.

لطفی از آُسیب دیدن ۶۰۰ باشگاه ورزشی به دلیل تعطیلی ناشی از کرونا هم خبر داد و اظهار داشت: نیمی از این باشگاه‌ها در شهرستان قزوین فعالیت می‌کردند که دچار آسیب شدند و با پیگیری انجام شده ۴۱ تن از صاحبان باشگاههای ورزشی ضمن بخشیدن اجاره بها در کمک مومنانه مشارکت کردند.

وی گفت: میزان بخشش اجاره باشگاه‌ها بالغ بر ۱۴۷ میلیون تومان بود که از همه خیرین در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

لطفی تصریح کرد: کمک ۶۴۵ میلیون تومانی به خانواده‌های نیازمند، توزیع ۱۷۴ محلول بهداشتی در باشگاههای ورزشی و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و جوانان استان قزو ین است.

در این مراسم چند تن از خبرنگاران فعال در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در استان قزوین تجلیل شدند.

کد خبر 4934642

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس بسته معیشتی استان قزوین انجام شد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین سال جاری) تعداد ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان پلمب شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۴۸ هزار و ۵۴مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی صورت گرفته است.

میرزائی اظهار داشت: این بازید‌ها از مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۱ مورد مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی حساس، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی انجام شده است.
وی تصریح کرد: تعداد ۷۲۴ مورد هم به علت تخلف از قوانین و مقررات بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: همچنین جهت کنترل کیفی آب آشامیدنی استان، تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۶ مورد کلرسنجی انجام و تعداد۹۶۰ نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و استخر شنا برداشته شده است.

میرزائی ادامه داد: جهت نظارت وکنترل بر مواد غذایی عرضه شده، تعداد ۹۶۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده، هزار و ۵۱۰ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل صورت گرفته و مقدار ۶۷ هزار و ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی به علت غیر بهداشتی بودن از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی حساس و نظارت بر سامانه‌های آبرسانی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران نوروزی، ایمنی آب و موادغذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و موادغذایی از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط بازرسان بهداشت محیط در ساعات اداری و غیراداری و روز‌های تعطیل در سراسر کشور اجرا و در سطح استان یزد با حضور فعال ۱۵۰ نفر از کارکنان فعال بهداشت محیط انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول