Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشهای مهم گزارش روزنامه ایران‌ورزشی درباره سرنوشت شکایت باشگاه صنعت نفت از دراگان اسکوچیچ را برایتان انتخاب کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ طبق توافقنامه‌ای که با این باشگاه هنگام فسخ قرارداد امضا کرد، اگر تا پایان این فصل فوتبالی با یک تیم دیگر در ایران قرارداد امضا کند،‌ باید مبلغ ۱۴۰ هزاردلار به صنعت نفت آبادان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آخرین خبر این است که در آینده‌ای بسیار نزدیک حکم نهایی فیفا درباره این پرونده صادر خواهد شد و اسکوچیچ بازنده این دعوای حقوقی خواهد بود.

این مربی در زمان مذاکره برای انعقاد قرارداد با فدراسیون داستان توافقنامه ۱۴۰هزار دلاری با صنعت نفت آبادان را با مدیریت فوتبال ایران در میان می‌گذارد. این احتمال وجود دارد مدیران در حاشیه مذاکرات، به این مربی کروات قول و تضمین شفاهی برای حل پرونده صنعت نفت داده باشند. در غیر این صورت با هیچ منطقی جور در نمی‌آید که اسکوچیچ با علم به توافق رسمی که با صنعت نفت برای پرداخت ۱۴۰ هزار دلار داشت، قبول کند با فدراسیون قراراداد ۲۰۰ هزار یورویی امضا کند.

خبرها حاکی از این است که اسکوچیچ صورتجلسه توافقش درباره پرداخت این غرامت از سوی مسئولان فدراسیون را می‌خواهد، در غیر این صورت امکان دارد دیگر به ایران برنگردد و پروسه فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال را کلید بزند.

اسکوچیچ مدت زیادی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا به کرواسی رفته و هنوز زمان دقیق بازگشت او مشخص نشده است.دیر یا زود مشخص می‌شود که دلیل تأخیر اسکوچیچ برای بازگشت به ایران علاوه بر کرونا به این پرونده هم ارتباطی دارد یا خیر؟ آیا او می‌خواهد فدراسیون به جای او ۱۴۰ هزار دلار به صنعت نفت آبادان پرداخت کند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ شکایت باشگاه صنعت نفت صنعت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر‌های مسدود شدن دوربرگردان در عوارضی آزادراه ارومیه - تبریز

مدتی است دوربرگردانی که در عوارضی آزادراه ارومیه - تبریز وجود دارد مسدود است. بسته بودن این دوربرگردان موجب شده تا دو بار برای خودرو‌ها عوارضی آزادراه ثبت شود. به گفته شهروند خبرنگار ما تا قبل از ایام نوروز برای تردد در این مسیر مشکلی وجود نداشته، اما اکنون بسته بودن دوربرگردان آنها را به دردسر انداخته است.

متن شهروند خبرنگار
باسلام، بنده از اهالی شهرستان ارومیه هستم و برای دیدن دریاچه رفته بودم که موقع رسیدن به عوارضی دور برگردان را بسته بودند و ما مجبور بودیم از عوارضی رد بشویم و برگردیم، اما عوارضی هم رفت و هم برگشت برای من ثبت شد به خاطر بسته بودن دوربرگردان مجبور به پرداخت دو عوارضی هستم تا قبل از این مسیر باز بود، اما بعد از آن بسته شد لطفا رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • دردسر‌های مسدود شدن دوربرگردان در عوارضی آزادراه ارومیه - تبریز
  • ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
  • ثبت ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۰
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!