Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش عیاری در واکنش به قتل یک دختر نوجوان توسط پدرش گفت: من این قبیل شایعات را باور نمی‌کنم!

به گزارش ایسنا کارگردان فیلم «خانه پدری» که فیلمش به‌خاطر روایتی از کشته شدن یک دختر به دست پدر و برادرش در دوره قاجار، ۱۰ سال در صندوق توقیف بود و سال گذشته بعد از چند هفته نمایش دوباره توقیف شد، می‌گوید که خبر تلخ قتل یک دختر نوجوان توسط پدرش را باور نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که بابت اعتراض‌های وارد شده بر فیلمش برای تصویر کردن یک قتل ناموسی در دوره قاجار، با سختی‌های زیادی در اکران روبه‌رو شد،در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا درباره اتفاق اخیر فقط به گفتن دو  جمله اکتفا کرد: «این اتفاق‌ها در ایران رخ نمی‌دهد. من این شایعات را باور نمی‌کنم.»

«خانه پدری» که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده، بخاطر یک صحنه قتل حدود یک دهه اکران نشد تا کارگردانش از رنج توقیف آن ۶ سال نتواند فیلم بسازد، البته اکران کوتاه مدت ان هم جندان راه به جایی نبرد. 

داستان این فیلم از اواخر دوره‌ی قاجار و اوایل دوره‌ی پهلوی آغاز می‌شود و درباره‌ی پدری است که به همراهی پسرش، دخترش را به جرم اینکه آبروی خانواده را برده است، می‌کشد و در خانه‌اش به خاک می‌سپارد؛ داستانی که اتفاقا به ماجرای قتل دختری که به تازگی خبرهای آن منتشر شده است، شباهت دارد. 

بیشتر بخوانید: 

نیروی انتظامی تالش: قتل رومینا دختر ۱۴ ساله توسط پدرش اتفاق افتاده است

رومینا، دختر ۱۴ ساله ای که توسط پدر سر بریده شد/ پدر قاتل بازداشت شد

لینک کوتاه: asriran.com/0033zh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیانوش عیاری خانه پدری توسط پدرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز 22 فروردین برای انجام یکی از مهم‌ترین بازی‌های ‏این فصل خود راهی شهر پاریس می‌شود. دیدار با پاری سن ژرمن در مرحله رفت ‏یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. ‏

بارسلونا امروز برای شروع جنگ رسانه‌ای با پاری سن ژرمن از ستاره‌ای رونمایی کرد که ‏مدت‌ها است به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست. بارسا در حساب‌های خود ‏در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از پدری را در تمرین امروز تیم منتشر کرد تا نشان بدهد ‏که این ستاره تکنیکی آماده بازگشت است. ‏

با اینحال گزارش رسانه‌های کاتالان نشان می‌دهد پدری در تمرین امروز به همراه سایر ‏بازیکنان تمرین نکرده و به انجام یک تمرین انفرادی بسنده کرده است. با توجه به این ‏واقعا مشخص نیست که آیا پدری می‌تواند به دیدار با پی‌اس‌جی در روز 22 فروردین ‏برسد یا نه. ‏

پدری روز 3 مارس در جریان دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در سن‌مامس آسیب دید و با ‏چشم‌های اشک‌آلود زمین را ترک کرد. ‏

تصاویری که بارسا امروز صبح در سیداد دپورتیووا خوان گامپر از پدری ثبت کرده نشان ‏می‌دهد او زودتر از آنچه تصور می‌شود دوران ریکاوری را طی کرده است. بارسا تصویری ‏خندان از این هافبک جوان منتشر کرد تا نشان بدهد چقدر از بازگشت او خوشحال است ‏و برای تماشای حضورش در میادین لحظه‌شماری می‌کند. ‏

اکانت توییتر رسمی بارسلونا ضمن انتشار عکس تمرین امروز پدری نوشت: "کار، کار و باز ‏هم کار". ‏

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • علی مطهری انتظار دارد همه مطابق کتاب «مسئلۀ حجاب» پدرش زندگی کنند | «صدای ملت» که نباید علیه مهم‌ترین پایه‌ هویتی ملت موضع‌گیری کند
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب