Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:04:59 GMT

قاتل قروه‌ای در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۵۹۶

قاتل قروه‌ای در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ میثم گوهری آرانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته یکی از اهالی روستای ظله‌جوب از توابع بخش چاردولی شهرستان قروه، با اطلاع به پلیس ۱۱۰، اعلام کرد که برادرش به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله به محل وقوع جرم اعزام شدند، افزود: طبق گفته این فرد، وی همراه با برادرش در زمین کشاورزی مشغول آبیاری بوده که بعد از مراجعه به منزل و بازگشت به مزرعه، با جنازه بی‌جان مقتول مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه علت مرگ مقتول برخورد جسم سخت به سر او بوده است، یادآور شد: بعد از وقوق جرم، ماموران پلیس آگاهی بلافاصله اقدامات پلیسی را در دستور قرار دادند و پس از تحقیقات انجام گرفته، متوجه شدند برادر مقتول، اقدام به این جنایت کرده بود.

سرهنگ گوهری آرانی با اشاره به اینکه بازجویی از فرد قاتل در حال انجام است، تاکید کرد: هنوز انگیزه قاتل از کشتن برادرش مشخص نیست اما تحقیقات و بازجویی‌ها تا دریافت نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

ظله جوب روستایی در ۲۰ کیلومتری قروه بوده و این شهرستان در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان کشته قروه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کشته قروه انتظامی کردستان کشته قروه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو