Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:45:34 GMT

ماجرای مرگ زن کپرنشین به دادسرای کرمانشاه کشیده شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۶۰۵

ماجرای مرگ زن کپرنشین به دادسرای کرمانشاه کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری در خصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهار کرد: در خبری که روز گذشته (پنجم خرداد) برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده که مرگ این زن هنگامی رخ داده که مأموران شهرداری در حال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده‌اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت به وجود آمده در استان بدنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان در خصوص علت مرگ متوفی هستیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی یادآور شد: از همه اصحاب رسانه استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و اطمینان خاطر می‌دهیم در صورتی که تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 4934650

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه کپرنشین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا