Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@16:15:23 GMT

۴۶۰۰ خودرو شامل طرح رایگان تبدیل خودرو شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۶۲۷

۴۶۰۰ خودرو شامل طرح رایگان تبدیل خودرو شدند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید قاسمی ده چشمه با بیان این‌که از خودروهایی که شامل این طرح شده‌اند، دو سوم نوبت خود را در کارگاه‌ها اخذ کردند و فرایند کارشان در حال انجام است اما یک سوم باقی مانده هنوز نوبت نگرفتند و باید نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که شامل این طرح می‌شوند، یعنی خودروهای عمومی وانت بارها و تاکسی‌ها باید زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: اگر فرایند ثبت نام زودتر صورت گیرد، مراحل آن نیز زودتر انجام می‌شود و افراد در انتهای طرح دچار مشکل نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در کشور توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش این رقم تا روزانه ۴۰ هزار مترمکعب نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سي ان جي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جراحان این موسسه همچون پانزده سفر قبلی خود به این استان اینبار در بیمارستان رازی شهر ایلام مستقر شده اند.   این گروه در ۱۵ سفر قبلی خود بیش از هزار و ۳۰۰ عمل رایگان در استان انجام داده است.   دلشاد مدیرعامل موسسه خیریه محکم گفت: پزشکان متخصص از جمله ارتوپد، اطفال، کلیه، گوارش، جراحی طرف قرارداد این مؤسسه هستند که بیماران به آنها معرفی و پس از معاینه به مراکز تخصصی ارجاع می‌دهند.   گفتنی است جراحان موسسه خیریه محکم در شانزدهمین سفر استانی خود به ایلام بیش از ده عمل رایگان برای کودکان زیر ده سال انجام داده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • مزایای احداث باغ در اراضی شیبدار چیست؟
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد