Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:19:41 GMT

دختر ۱۴ ساله توسط پدرش در شهرستان تالش به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۶۳۷

دختر ۱۴ ساله توسط پدرش در شهرستان تالش به قتل رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر وقوع قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۷ ساله دخترش را با وارد کردن ضربات یک جسم تیز و برنده به ناحیه گردن به قتل رسانده است، افزود: قاتل در محل وقوع جرم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی ۳۰ ساله بر خلاف رضایت او به دلیل اختلاف سنی زیاد عنوان کرد.

سرهنگ رسول‌زاده از تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی می‌توانند به مراکز خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌های نمونه سطح استان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان ارتباط منطقی و سالم میان والدین و فرزندان را لازمه یک زندگی موفق و نوید بخش سعادت و خوشبختی آینده فرزندان عنوان کرد و گفت: ناآگاهی و کم توجهی به احساسات و انتظارات منطقی فرزندان و فقدان یک رابطه صمیمانه میان والدین با آنها به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی می‌تواند رفته رفته موجب بیگانگی، سلب اعتماد و گرفتاری‌های جبران‌ناپذیر فردی و اجتماعی برای هردو طرف شود.

کد خبر 4934653

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس گیلان قتل ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته