Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دهگاه مسجد جامع امام رضا (علیه السلام ) روستای دهگاه از توابع شهرستان بجنورد همت دانش آموزان عضو این کانون را در صورت پذیرفتن و اجرایی شدن برنامه های مقابله با کرونا چشمگیر و درخشان دانست.

"محمد نصرتی" مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه مسجد جامع امام رضا (علیه السلام) روستای دهگاه از توابع شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات انجام شده در این کانون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: فعالیت های خودجوش کانون از روزهای ابتدایی قرنطینه آغاز و با شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از این بیماری اقدامات خیرخواهانه فعالان مسجدی از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی همت دانش آموزان عضو کانون را در صورت پذیرفتن و اجرایی شدن این فعالیت ها مورد توجه قرار داد.

 

 

نصرتی تهیه و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی را از جمله اقدامات صورت گرفته نام برد و گفت: این بسته ها در اختیار 21 خانواده شناسایی شده قرار گرفت.

 

 

وی همچنین اضافه کرد:  به همت خیرین و هزینه مبلغ یک میلیون 200 هزار تومان، دو نانوایی در روستا نان رایگان در اختیار مردم قرار دادند.

 

 

 نصرتی طبخ غذای گرم و توزیع آن بین خانواده ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته فعالان این کانون در افطار و سحرهای ماه مبارک نام  برد و گفت: تعداد هزار ساندویج  به مدت 6 شب در لیالی قدر توزیع شد.

 

 

مدیر این کانون روستایی، تشویق کودکان و نوجوانان به تهیه کاردستی با موضوع رمضان و مقابله با کرونا، برگزاری مراسم دعا و آموزش قرآن به صورت مجازی  و نیز به صورت حضوری بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده در این کانون نام برد.

 

 

وی غبار روبی و ضدعفونی مسجد و نیز مزار شهدای روستا توسط اعضای کانون و دانش آموزان را نیز به این اقدامات افزود.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستای دهگاه مقابله با کرونا کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود