Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی و سینماها اولین مراکزی بودند که به واسطه کرونا تعطیل شدند، اظهار داشت: مراکز فرهنگی و سینماها جزو اولین صنوفی بودند که به سلامتی مردم اهمیت دادند و تعطیلی رسمی خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هرچند بعد از گذشت چند ماه، به تازگی مراکز فرهنگی و هنری باز شده‌اند اما تنها ۳۰ درصد از هنرجوها در کلاس‌ها حاضر می‌شوند. لذا افرادی که تنها راه کسب درآمدشان از طریق برگزاری کلاس‌های هنری از جمله موسیقی و غیره بود آسیب بسیاری در این مدت دیده‌اند.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با عنایت به پروتکل های مطرح شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سینماهای شهرهایی که ستاد ملی و یا استانی، آن ها را دارای وضعیت سفید دانسته اند می توانند با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و رعایت اصول بهداشتی بازگشایی و فعالیت و اکران عمومی خود را آغاز نمایند.
فرجی گفت: سینمای اندیشه شهرکرد در اسفندماه ۹۸ آماده افتتاح بود اما به علت شرایط کرونایی به بعد از بهبود اوضاع و سفید شدن وضعیت استان موکول شد.
وی افزود: حدود ۲۰ نفر شاغل در سینماها مشغول فعالیت بودند که با توجه به شرایط پیش‌آمده، معیشت آن‌ها دچار مشکل شده‌، هر چند اعلام خسارت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و قول مساعدت و وام‌های کم‌بهره داده شده است، در مقطع کنونی در حال پیگیری است.
وی در پایان گفت: میانگین درآمد سه ماهه سینماهای استان ۱۲۰ میلیون تومان بود که این مبلغ و همچنین میزان حقوق کارمندان خسارتی است که در این مدت به سینماها وارد شده است.

۴۶

کد خبر 1392363

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،

میزان بارندگی به شرح زیر است:
شهرکرد: ۸.۵
بروجن: ۹.۱
لردگان: ۲
کوهرنگ: ۴.۸
اردل: ۳.۱
بن:۱.۹
فارسان: ۸.۲
سامان: ۱.۷
شلمزار: ۴.۱
فرخ شهر: ۱۲.۸
مال خلیفه: ۰.۶
سورشجان: ۳.۹
بلداجی: ۶
ایلبگی: ۱.۶
دوآب صمصامی: ۲.۳
لیرابی: ۶.۷
دزک: ۸.۵

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری