Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به این موضوع بازیکنان تمرینات انفرادی را در برنامه خود داشتند. همچنین ملی‌پوشان نیز زیر نظر کادر فنی و مربی بدن ساز، برنامه‌های خود را پیگیری کرده  و از نظر آمادگی فردی در شرایط خوبی  هستند اما از نظر توپی و تیمی به هیچ عنوان کار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رقابتهای جام ملت‌های آسیا به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موکول شد و مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی تایلند نیز از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود، گفتک  با فاصله نزدیک به چهار ماه این ۲ رویداد مهم را پیش‌رو داریم و باید منطقی‌تر و حساب شده در خصوص برگزاری مسابقات داخلی و حتی دیدارهای تدارکاتی و دوستانه تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: یکسال زمان برای شرکت در رقابتهای داخل سالن و رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی به جهت کسب آمادگی ملی پوشان خواهد بود. بر همین اساس بازیکنان جوان و مستعد را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده تا در کنار با تجربه ها فعالیتهای خود را برگزار کنند و در نهایت تیم با شاکله ای قوی و منجسم به رقابتهای مهم اعزام شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان ایران شهناز یاری فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بهترین فرصت برای شاگردان وحید شمسایی است تا جام قهرمانی فوتسال قاره کهن را به خانه بازگردانند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه A و B آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران، از روز دوم با دیدار مقابل افغانستان وارد جام می‌شود.

تیم ملی کشورمان برای دومین دوره با سرمربیگری وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند. ایران در دوره گذشته با وجود اینکه همه رقبا را با اختلافی حداقل پنج گل شکست داده بود، در فینال مغلوب ژاپن شد؛ تیمی که در گام اول به عربستان باخت و در نیمه نهایی به زحمت از سد شاگردان محمد هاشم‌زاده در اندونزی عبور کرده بود.

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در 2 پُست کمبود دارد

تلاش برای عبور از 2 چالش

ایران که با 12 عنوان قهرمانی همچنان پُرافتخارترین تیم آسیا به شمار می‌رود، دو چالش صعود به جام جهانی 2024 و پس گرفتن قهرمانی آسیا در این جام را پیش رو دارد. صعود به نیمه نهایی به منزله قطعی شدن صعود ملی‌پوشان به جام جهانی ازبکستان خواهد بود. در صورتی که میزبان جام جهانی یعنی ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شود، یک مرحله پلی‌آف بین چهار تیم شکست‌خورده در یک چهارم نهایی برگزار می‌شود که تیم برنده پلی‌آف، سهمیه پنجم آسیا را کسب می‌کند.

اتفاق جام ملت‌های فوتبال آسیا تکرار می‌شود؟

ایران و ژاپن در گروه‌های مجاور قرار دارند. اگر یکی از این دو تیم به رتبه نخست و دیگری به مقام دومی گروه برسد، معادلات تغییر می‌کند و فینال دوره گذشته در یک چهارم نهایی تکرار می‌شود. در این شرایط است که یکی از دو قهرمان همیشگی آسیا باید به جام جهانی برسد و دیگری باید امیدوار به صعود ازبکستان به نیمه نهایی باشد تا در پلی‌آف برای جام جهانی بجنگد. در جام ملت‌های فوتبال آسیا نیز ژاپن برخلاف انتظارات، در گروه خود دوم شد تا به مصاف ایران برود و حذف شود.

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

فرصتی برای ثبت بهترین افتخار شمسایی در قامت مربی

وحید شمسایی که با ورود به تیم ملی از کنار اسامی بزرگی چون فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور گذشت و سپس علی‌اصغر حسن‌زاده را به تیم ملی بازگرداند، در قامت مربی سابقه قهرمانی ایران و آسیا در رده باشگاهی را دارد. با این حال قهرمانی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا می‌تواند زرین‌ترین برگ را به کارنامه افتخارات بهترین گلزن تاریخ فوتسال ایران بیفزاید.

از غیبت آقای گل تا بازیکنان تازه‌وارد

حسین طیبی آقای گل آسیا در سال‌های 2022، 2018 و 2014 غایب بزرگ مسابقات پیش روست. کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که جام را به دلیل مصدومیت در لیگ برتر اسپانیا از دست داده بود، هنوز فرصت دارد که بازی در دوره آتی جام جهانی را تجربه کند. باقر محمدی، علی اکرمی، مسعود یوسف، علی خلیل‌وند و بهروز عظیمی هم نفراتی هستند که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌روند.

رقیب سنتی با گام‌های لغزان

ژاپن همانند دوره گذشته با شرایط آرمانی وارد مسابقات نمی‌شود و اخیراً در دیداری دوستانه مغلوب تایلند شده است. سامورایی آبی در غیاب دو گلزن خود در فینال دوره گذشته یعنی شیمیزو و آرتور به تایلند آمده است. البته جام ملت‌های 2022 نیز برای این تیم چندان مساعد آغاز نشده بود و ژاپن در همان گام اول مقابل عربستان شکست خورد. تیم کنیچیرو کوگوره رفته‌رفته به وضعیت آرمانی نزدیک شد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

مربیان بزرگ به دنبال سهمیه جام جهانی

همانند سال 2022، در مسابقات امسال نیز مربیان صاحب‌نامی با هم رقابت می‌کنند. دیگو جوستوزی که آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی 2016 رساند، روی نیمکت ویتنام می‌نشیند و ونانسیو لوپس که دو قهرمانی اروپا را با اسپانیا تجربه کرده، هدایت ازبکستان را بر عهده دارد. آندرو پلاسا سرمربی سابق بارسلونا نیز با عربستان برای موفقیت و صعود به جام جهانی 2024 تلاش می‌کند.

تنها رقیب چغر ایران در گروهی کدام است؟

به نظر نمی‌رسد ایران کار سختی در مرحله گروهی داشته باشد. کویت با جدایی غیرمنتظره محمد ناظم‌الشریعه برای صعود از گروه می‌جنگد، اما حریف سرسختی برای ایران نخواهد بود. بحرین نیز در رتبه شانزدهم قاره آسیا جای دارد و تاکنون فرصت عرض اندام در فوتسال قاره کهن را نداشته است. افغانستان اما با سرمربیگری مجید مرتضایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند و با نتایجی که در بازی‌های تدارکاتی گرفته، یکی از مدعیان صعود به دور حذفی خواهد بود.

مرتضایی: عربستانی‌ها بازی در ایران را شاخصه کیفیت می‌دانند

برنامه دیدارهای ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین 1403
ایران - افغانستان، ساعت 12:30

شنبه اول اردیبهشت 1403
ایران - بحرین، ساعت 17:30

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
ایران - کویت، ساعت 17:30

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • زمان پرواز تیم ملی فوتسال به بانکوک