Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سنّی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز هیئت‌رئیسه سنّی مجلس مقرر شد که برای زمان انتخاب رئیس و اعضای دائمی هیئت‌رئیسه، پس از جلسه افتتاحیه از منتخبان به صورت استمزاجی رأی‌گیری شود. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس سنّی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه، 6 خرداد) هیئت‌رئیسه سنّی مجلس یازدهم، گفت: پیش از ظهر امروز به همراه آقایان روح‌الله نجابت و محسن فتحی، دبیران هیئت‌رئیسه سنّی مجلس یازدهم، جلسه‌ای برای هماهنگی جهت مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم که فردا برگزار می‌شود، داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه آیین‌نامه داخلی مجلس تغییر کرده و طبق روال گذشته، در این دوره، پس از مراسم افتتاحیه، هیئت‌رئیسه موقت انتخاب نمی‌شود، بنابراین باید طبق آیین‌نامه جدید نیز هیئت‌رئیسه دائمی مجلس یازدهم برای مدت یک سال تعیین شود.

جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم/قرائت پیام امام خامنه‌ای توسط حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانیجزئیات تغییرات در آیین‌نامه داخلی مجلس/ انتخاب هیئت رئیسه موقت حذف شدشرایط عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی تغییر کرد+ جزئیات

منتخب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد که برای زمان انتخاب رئیس و اعضای دائمی هیئت‌رئیسه مجلس در دوره یازدهم، پس از جلسه افتتاحیه از منتخبان به صورت استمزاجی رأی‌گیری شود.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: در جلسه امروز هیئت‌رئیسه سنّی مجلس یازدهم روزهای پنجشنبه و یکشنبه( هشتم و یازدهم خراد) برای برگزاری جلسه علنی مجلس جهت تعیین رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دائمی مجلس مشخص شد که درباره یکی از آنها فردا از منتخبان رأی‌گیری استمزاجی صورت می‌گیرد.

رئیس سنّی یازدهمین دوره مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان عضویت در هیئت‌رئیسه مجلس، اعم از رئیس، نواب، دبیران و سخنگو، تا پایان وقت اداری فردا(چهارشنبه، هفتم خرداد) فرصت دارند تا در اداره قوانین مجلس ثبت‌نام کنند، بنابراین بهتر است، جلسه تعیین هیئت‌رئیسه دائم در روز یکشنبه آینده برگزار شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس جلسه امروز رئیس سن ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده