Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره پنج خود بار دیگر تاکید کرد: به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیز متقاضی حضور در طرح ویژه فروش خودرو ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند، مهلت پیش ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا روز چهارشنبه هفته آینده- ۱۴ خردادماه ۹۹- تعیین شده و متقاضیان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی معرفی شده از سوی خودروسازان، عملیات پیش ثبت‌نام خودروهای مورد نظر خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه، بار دیگر اعلام شده که تقدم و تاخر در ثبت‌نام برای خرید خودروها، هیچگونه تأثیری در روند قرعه‌کشی و فرآیند طراحی شده فروش ندارد و تمامی متقاضیان تا چهارشنبه ۱۴ خردادماه می‎‌توانند درخواست خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر تاکید کرده است: در این مرحله از ثبت‌نام خودروها، متقاضیان نیاز به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) نداشته و صرفاً باید به سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان مراجعه نمایند.

گفتنی است، فرآیند فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر، از فردا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ آغاز شده و متقاضیان همچنان مهلت دارند تا تاریخ چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ عملیات پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی را در این بازه زمانی انجام دهند.

خبر خوش معاون فروش ایران خودرو کد خبر 515132 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم

از ساعات بامداد امروز با فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان هرمزنشینان شاهد بارش باران و لطافت هوا بودند.

بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان، جزایر خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه از شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در استان ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد