Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@12:23:34 GMT

دولت در قیمت شکر تجدید نظر کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۷۳۷

دولت در قیمت شکر تجدید نظر کرد

به گزارش اقتصادآنلاین، کارگروه تنظیم بازار دستور تعیین تکلیف نرخ جدید شکر وارداتی و داخلی را بر اساس تغییر نرخ ارز اختصاصی و تغییر نرخ خرید تضمینی چغندر قند، صادر کرده است.

در بند دوم این دستور العمل آمده است: با عنایت به برآورد تولید تولید حدود 1.4 میلیون تن شکر داخلی و نیاز وارداتی کشور برای پوشش کسری نیاز بازار و ذخایر مقرر گردید قیمت قطعی محاسباتی سازمان حمایت تولید کنندگان و تولید کنندگان در خصوص شکر وارداتی و داخلی در اسرع وقت محاسبه ( با در نظر گرفتن نرخ ارز وارداتی و نرخ خرید تضمینی چغندر قند) و سقف قیمت تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه همچنین آمده است که انجمن کارفرمایی کارخانجات قند و شکر مکلف است در اسرع وقت نسبت به ارائه اسناد و مدارک مثبته به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام نماید.

بنابراین گزارش آخرین نرخ مصوب شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران طی اطلاعیه‌ای در ابتدای اردیبهشت ماه اعلام شده بود؛ بر ین اساس قیمت فروش هرکیلوگرم شکر سفید درب کارخانه تصفیه‌کننده‌ شکر در مرکز کشور با 10 درصد سود  66 هزار و 908 ریال اعلام شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شکر قیمت شکر واردات شکر قند و شکر کالای اساسی ارز دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روندها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودروها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودروهای دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودروهای دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودروها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • خبر خوش وزیراقتصاد برای تولید کنندگان در سال جاری
  • دایره شوم تولید تورم و پیامدهای آن
  • حرکت به سمت عمق تولید دستگاه و نوار قندخون در کشور
  • اقتصاد آمریکا درگیر شد