Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گفت: ما خرداده ماه 1400 را به شورای نگهبان پیشنهاد کردیم و منتظر هستیم تا پاسخی به این موضوع داده شود.

وی افزود: فعلاً تاریخ دقیق و اینکه در چه روزی برگزار شود مشخص نیست و در این زمینه نیز باید با شورای نگهبان به همفکری لازم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس زمان‌بندی برگزاری این دور از انتخابات نیز پس از مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات تنظیم خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم نیز اظهار داشت:  انتخاب 11 نماینده به انتخابات مرحله دوم کشیده شده است که تکلیف این تعداد از نمایندگان در روز 21 شهریور ماه مشخص خواهد شد اما انتخاب میان دوره‌ای سه نماینده دیگر نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 برگزار می‌شود.

عرف گفت: مجلس یازدهم از فردا با 276 نماینده منتخب مردم رسماً آغاز به کار می‌کند و ما آرزوی موفقیت برای نمایندگان ملت را داریم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد