Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای توسعه و تکمیل شبکه ایستگاه‌های هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار آذرشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، با حضور مدیرکل هواشناسی استان، فرماندار شهرستان آذرشهر، رئیس دانشگاه شهید مدنی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، روز سه شنبه 6 خرداد ماه سال جاری، ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار شهرستان آذرشهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی در این آیین گفت: این ایستگاه مجهز به پنج سنسور دما، رطوبت، سمت و سرعت باد و میزان بارندگی می باشد و اطلاعات اندازه‌گیری شده آن بصورت آنلاین در اختیار هواشناسی استان، سازمان هواشناسی کشور و کاربران مختلف قرار می‌گیرید.

وی با بیان این که سنسورهای این ایستگاه قبلا خریداری شده است افزود: در حال حاظر احداث چنین ایستگاهی بالغ بر 7 میلیارد ریال اعتبارنیاز است.

انتهای پیام/ 60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهید توسعه هواشناسی هواشناسی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آب‌گرفتگی در چهار شهرستان استان اصفهان، از آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار سطح نارنجی خبر داد.

بمانعلی یوسفی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان اصفهان از سمت سازمان هواشناسی، تیم‌های این جمعیت در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جوی استان باعث شده است که در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین و گلپایگان شاهد رخداد آب‌گرفتگی منازل باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها در حال امدادرسانی و تخلیه آب هستند.

یوسفی ادامه داد: آمادگی تیم‌های این جمعیت در تمام شعب سراسر استان تا اعلام پایان سطح نارنجی از سمت مرکز EOC مد نظر قرار دارد.

کد خبر 747321

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی