Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:41:11 GMT

۸۰ کیلو شله زرد در مناطق حاشیه شهر بجنورد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۸۲۳

۸۰ کیلو شله زرد در مناطق حاشیه شهر بجنورد توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری «فاطمیه» مسجد سید الشهدا (علیه السلام) بجنورد از پخت و توزیع ۸۰ کیلو شله زرد در مناطق حاشیه شهر بجنورد از جمله ناظر آباد و به همت خیران این کانون خبر داد.

"میثم درتومی" مدیر کانون فرهنگی و هنری «فاطمیه» مسجد سید الشهدا (علیه السلام) بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات انجام شده در این کانون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: در این راستا با راه اندازی کانال ها و گروه هایی در فضای مجازی و تبلیغات و تولید محتوای فرهنگی برای جلب خیرین  و افراد تاثیرگذار تلاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: با کمک خیرخواهانه خیرین یک رأس گوسفند به مبلغ 2 میلیون و 540 هزار تومان خریداری و ذبح شد و بین 30  خانواده نیازمند تقسیم شد.

 

 

درتومی همچنین از اجرای طرح توزیع نان رایگان به همت خیران و مشارکت خودجوش اهالی مسجد سیدالشهدا (علیه السلام) خبر داد و افزود: با اهدای مبلغ 225 هزار تومان به نانوایی روستای درتوم، نان این نانوایی  همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان در شیفت عصر به صورت صلواتی و رایگان بین اهالی  توزیع شد.

 

وی همچنین از توزیع تعداد 900 قرص نان مهربانی به ارزش 580 هزار تومان در شب ولادت کریم آل طه، امام حسن مجتبی علیه السلام خبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «فاطمیه» مسجد سید الشهدا (علیه السلام) بجنورد  تهیه بسته های بهداشتی و اهدای 800 عدد ماسک رایگان در مراسم لیالی قدر مساجد و نیز بین دانش آموزان مدرسه را از دیگر اقدامات صورت گرفته نام برد.

 

 

درتومی اضافه کرد: همچنین 80 کیلو شله زرد طبخ و بین نیازمندان مناطق حاشیه بجنورد از جمله  ناظر آباد توزیع شد.

 

 

وی همچنین از انجام چند مرحله طبخ غذای نذری خبر داد و گفت: ابتدا 80 پرس غذا و توزیع آن بین مناطق روستایی از جمله اهالی روستای درتوم بجنورد صورت گرفت و بعد از آن نیز 160 پرس غذا به همت خیران بین خانواده های نیازمند انجام شد.

 

 

وی در خاتمه به تهیه 50 بسته زولبیا و بامیه و و پخش بین روزه داران و خانواده های  نیازمندان  با همکاری قرارگاه صاحب العصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) اشاره کرد که به صورت خودجوش و خیرخواهانه توسط اعضای کانون انجام شده است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: شله زرد نذری فاطمیه کانون مسجد علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳