Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عامل انتشار کلیپ توهین و تهدید مقامات نظامی و دولتی در فضای مجازی در شهرستان ورامین خبر داد.

 دستگیری عامل انتشار کلیپ توهین به مقامات نظامی و دولتیسردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در پی رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس مشخص شد فردی با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به بارگذاری کلیپ تصویری با محتوای توهین و تهدید مقامات نظامی و دولتی و تیراندازی با سلاح شکاری اقدام کرده بود که بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این صفحه در حال حاضر با تعداد محدودی دنبال کننده در حال فعالیت است، افزود: در نهایت با تلاش پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی عامل اصلی این اقدام مجرمانه شناسایی و توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در مخفیگاهش دستگیر و مقادیری سلاح سرد و یک دستگاه ترازوی توزیع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم که دارای اعتیاد بود در تحقیقات به عمل آمده ضمن ابراز پشیمانی به فعالیت غیر مجاز و انتشار کلیپ‌های نا متعارف و نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه این متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مواجهه با این گونه اخبار مراتب را با مراجعه به سایت پلیس فتا اطلاع دهند و از هشدار‌های پلیسی منتشره در این خصوص بازدید کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند./ باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقامات نظامی انتشار کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت