Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر احمری رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اعلام کرد: پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا و تغییر خدمات بیمارستان از درمان بیماران مبتلا به سرطان به بیماران مبتلا به کرونا ظرف امروز و فردا بیمارستان به حالت پیش از کرونا برمیگردد.

خداحافظی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با کرونا
بیمارستان آیت الله خوانساری، معین کرونا در اراک ظرف امروز و فردا به حالت پیش از کرونا برمیگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک مرکز تخصصی درمان بیماران سرطانی غرب کشور است که با شیوع کرونا و با تصمیم پدافند زیستی استان مرکزی به عنوان بیمارستان معین کرونا انتخاب شد و بیماران خودش را به بیمارستان‌های دیگر فرستاد اکنون با فروکش کردن کرونا به به حالت پیش از کرونا برمی گردد.

احمری رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا و تغییر خدمات این بیمارستان از درمان بیماران مبتلا به سرطان به بیماران مبتلا به کرونا ظرف امروز و فردا بیمارستان به حالت پیش از کرونا برمی گردد.

احمری افزود: با توجه به کنترل بیماری کرونا و هماهنگی‌های به عمل آمده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک این بیمارستان دیگر بیمار مبتلا به کرونا پذیرش نخواهد کرد و بیماران مبتلا به سرطان این بیمارستان که در این مدت به بیمارستان امیر المومنین منتقل شده و آنجا خدمات می‌گرفتند به بیمارستان آیت الله خوانساری باز گردانده میشوند.

او اضافه کرد: در بیمارستان آیت الله خوانساری علاوه بر درمان فوق تخصصی سرطان که شامل رادیوتراپی، شیمی درمانی، تست‌های تشخیصی آزمایشگاهی و تصویربرداری می‌شود خدماتی، چون اندوسکوپی، کلونوسکوپی، ماموگرافی و تشخیص زودهنگام سرطان هم به بیماران ارائه خواهد شد.

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیان کرد: درمانگاه هاى سرطان و خون و سایر خدمات سرپایی تخصصی از جمله داخلى، عفونى، قلب و گوارش از دیگر خدمات بیمارستان آیت الله خوانساری است.


انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمارستان آیت الله خوانساری بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیماران مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند