Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:52:07 GMT

موزه‌های چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۸۹۰

موزه‌های چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد

مهرداد جوادی روز سه‌شنبه به خبرنگاران تاکید کرد: دیدار از موزه‌های چهارمحال و بختیاری به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن از نیمه اسفندماه سال گذشته ممنوع شده بود.

وی افزود: هم‌اینک دیدار از موزه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در قالب بازدیدهای انفرادی امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی تصریح کرد: ارائه خدمات حضوری به گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی نیز با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی رسمی استان می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارایه دهند.

جوادی اظهار داشت: برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، سلامت مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اولویت دارد.

به گزارش ایرنا، فعالیت تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی چهارمحال و بختیاری به‌علت شیوع ویروس کرونا از نیمه اسفندماه سال گذشته به حالت تعطیل درآمده بود.

هم‌اینک ۲۳ موزه در چهارمحال و بختیاری مجوز دارد که از این تعداد ۱۷ موزه فعال و ۶ موزه غیرفعال است.

در سال گذشته ۸۸ هزار و ۸۶۸ نفر از موزه‌های چهارمحال و بختیاری دیدن کرده‌اند که نسبت به سال قبل از آن ۲۳ درصد افزایش داشت که بیشترین گروه‌های بازدید کننده شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مسافران، گردشگران و گروه‌های مردمی است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری