Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حسینی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یکهزار و ۴۶۵ نفر مردم و ۶۷ نفر زن بودند و در این مدت یکهزارو ۷۸۵ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کردند.

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سال‌گذشته نیز  یکهزار و ۹۹۱ نفر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند که یکهزار و ۹۱۶ نفر موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد یکهزار و ۸۲۶ نفر مرد و ۹۰ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان خونگیری در استان و کشور گفت: مصرف خون در بیمارستان ها و همچنین بیماران تالاسمی و شیمی درمانی به صورت روزانه است و بانک خون نیاز به بروزرسانی دارد، مردم باید به فکر کمک به همنوعان خود باشند.

به گفته وی، مصرف گلبول خون در استان ۵۰ واحد در روز، پلاکت ۳۰ تا ۴۰ واحد در روز و پلاسمای تازه و منجمد ۳۰ واحد در روز است.

به گفته وی، بیشترین مصرف‌کننده خون در استان، بیماران تالاسمی هستند که روزانه حدود ۵۰ بیمار تالاسمی خون دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اهداکنندگان خون باید حداقل سن ۱۸ سال داشته باشند و همراه داشتن کارت ملی، وزن بیشتر از۵۰ کیلوگرم و نداشتن بیماری خاص برای اهدا کنندگان ضروری است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان